Hvor er mine Tuborg klammer?
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 14-06-03 12:02

Hejsa

Jeg er nu blevet den lykkelige ejer af en G4 og
selve skiftet fra PC til Mac er også gået forbløffende godt.

Jeg har så et forholdsvis stort problem - hvor er mine Tuborg klammer?
Jeg koder en del og løsningen med Copy/Paste holder ikke rigtigt i længden
:)

- Henrik

Fra : Karl Antz

Dato : 14-06-03 12:12

Henrik Nygaard <gooz@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har så et forholdsvis stort problem - hvor er mine Tuborg klammer?
> Jeg koder en del og løsningen med Copy/Paste holder ikke rigtigt i længden

{ skrives med alt+shift+8
} skrives med alt+shift+9

hilsen ka'l
--