Her en lille luner fra Maclone ;o)))
Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 16:24

Til alle I skønne mac nørder og nørdinder!
I skal fra mig, have en STOR tak. Jeres velvillighed til at svare, kan
jeg ikke sætte ord på. Men det slog mig hvor meget tid, I er den
direkte årsag til at jeg sparer!
Jeg har mange gange søgt på en bestemt ting både halve og hele aftner.
Næste morgen kan jeg se at jeg da har fået en masse gode bookmarks, men
ikke svar på min søgen! Her på edb.mac føler jeg det, som før
beskrevet, som "paradisisk". Det er den ubetinget glæde ved at hjælpe,
der fylder Jeres indslag med den rene positive energi !

En glad og taknemmelig hilsen
med de bedste ønsker til alle
fra Maclone
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 17:38

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> beskrevet, som "paradisisk". Det er den ubetinget glæde ved at hjælpe,
> der fylder Jeres indslag med den rene positive energi !

Kunne iøvrigt være sjovt hvis et matematisk geni kunne regne ud hvor
meget tid vi alle sparer! Min tid bliver direkte omsat til kvalitetstid,
hvor jeg har tid til at fodre "gråsenollikkerne" og meget mere!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 13-06-03 18:13

?
--
Mvh. Poul

Fra : Lone Schmidt

Dato : 13-06-03 18:15

Poul Skovmand Thingholm <fjern_pst@phenomen.dk> wrote:

> ?

Gråspurve
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 13-06-03 21:25

Hej Poul

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

Jeg vil gætte på, at Lone er fra Kbh'området, som jeg selv. jeg kender
udtrykket hjemmefra ,-)

/Seb

> Gråspurve

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-06-03 21:40

On Fri, 13 Jun 2003 22:24:46 +0200, Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> Jeg vil gætte på, at Lone er fra Kbh'området, som jeg selv. jeg kender
> udtrykket hjemmefra ,-)

Er du båd(bro?)flygtning?
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 13-06-03 21:53

> Er du båd(bro?)flygtning?

Bruger du ikke iChat Martin ?

macnerd1965

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Martin Edlich

Dato : 13-06-03 23:25

On Fri, 13 Jun 2003 22:52:41 +0200, [2900] Jesper Haaber Gylling wrote:

> Bruger du ikke iChat Martin ?

Nej.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-06-03 01:16

> Nej.
Hvorfor ikke, Martin?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-03 07:00

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Hvorfor ikke, Martin?

Måske har han et liv.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-03 07:49

On Sat, 14 Jun 2003 08:00:26 +0200, Henrik Münster wrote:

> Måske har han et liv.

Jeg har betydeligt flere end et liv.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-03 07:47

On Sat, 14 Jun 2003 02:15:41 +0200, Lone Schmidt wrote:

> Hvorfor ikke, Martin?

Det kan ikke køre på min computer.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-03 08:36

> Det kan ikke køre på min computer.

Så er der jo noget, der hedder AIM. iChat kræver vel også et
..Mac-abonnement. Så få dig et AIM-screenname. Måske er "Gud" ligefrem
ledigt endnu.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 14-06-03 08:42

> Så er der jo noget, der hedder AIM. iChat kræver vel også et
> .Mac-abonnement. Så få dig et AIM-screenname. Måske er "Gud" ligefrem
> ledigt endnu.

Gud = Edlich

iChat kræver ikke en mac.com adresse

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-03 11:53

> iChat kræver ikke en mac.com adresse

Årh hold op! Er det rigtigt? Hvad kræver det så? Jeg troede, man skulle
være .Mac'er for at måtte hente det. Vil det sige, at man bruger sig AIM
screenname i iChat?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jonas Voss

Dato : 14-06-03 12:10

> Årh hold op! Er det rigtigt? Hvad kræver det så? Jeg troede, man skulle
> være .Mac'er for at måtte hente det. Vil det sige, at man bruger sig AIM
> screenname i iChat?

Ja. Mit er mit gamle AIM-screenname: vossmacaddict.

   "Only by counting could humans demonstrate
   their independence of computers."

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-06-03 15:14

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Ja. Mit er mit gamle AIM-screenname: vossmacaddict.

Nå ja. Du er da også på min liste.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-06-03 15:17

> Nå ja. Du er da også på min liste.
Osse min, nu!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Christian Bech

Dato : 14-06-03 22:03

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Årh hold op! Er det rigtigt? Hvad kræver det så? Jeg troede, man skulle
>være .Mac'er for at måtte hente det. Vil det sige, at man bruger sig AIM
>screenname i iChat?

Jep.

Alternativer til .Mac er som oftest billigere

--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 13-06-03 21:55

Hejsa

> Er du båd(bro?)flygtning?

Det var før broen (1991), så det må være båd-

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Martin Edlich

Dato : 14-06-03 07:52

On Fri, 13 Jun 2003 22:54:42 +0200, Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> Det var før broen (1991), så det må være båd-

Det har jeg også prøvet at være - det var forfærdeligt.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 15-06-03 20:57

Hejsa.

> Det har jeg også prøvet at være - det var forfærdeligt.

Vil det sige, at du er returneret til Sjælland, eller er holdt op med at
være en båd ))

/Seb
DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-06-03 21:15

On Sun, 15 Jun 2003 21:56:54 +0200, Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> Vil det sige, at du er returneret til Sjælland, eller er holdt op med at
> være en båd ))

Jeg returnerede til Sjælland. Mit eksil var dog værre end dit - tænk dig,
man skulle købe alkohol på noget der lignede et apotek...
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 15-06-03 22:23

Hej Martin

> Jeg returnerede til Sjælland. Mit eksil var dog værre end dit - tænk dig,
> man skulle købe alkohol på noget der lignede et apotek...

Det er da i Norge og Sverige, at man gør den slags, vel ikke i Jylland?

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-06-03 05:09

On Sun, 15 Jun 2003 23:23:04 +0200, Sebastian Adorján Dyhr wrote:

> Det er da i Norge og Sverige, at man gør den slags, vel ikke i Jylland?

Nemlig.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-06-03 06:36

> Jeg returnerede til Sjælland. Mit eksil var dog værre end dit - tænk dig,
> man skulle købe alkohol på noget der lignede et apotek...

Det er da en slags medicin, ikke. Et opløsningsmiddel godt nok...

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 07:32

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det er da en slags medicin, ikke. Et opløsningsmiddel godt nok...

Rigtigt David.....det renser godt ud i alt det rod, der huserer på
øverste etage.
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 16-06-03 07:45

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Rigtigt David.....det renser godt ud i alt det rod, der huserer på
> øverste etage.
> M.

Det renser i hvert fald ud - i hjernecellerne. Men hvad, man kan jo også
være for intelligent.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Morten Lind

Dato : 16-06-03 08:54

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det renser i hvert fald ud - i hjernecellerne. Men hvad, man kan jo også
> være for intelligent.

he, he....
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 16-06-03 19:16

Hej David

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Det renser i hvert fald ud - i hjernecellerne. Men hvad, man kan jo også
> være for intelligent.

Tihi. Du kan også slippe af med dem ved at kysse ,-)

/seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-06-03 20:47

On Mon, 16 Jun 2003 07:36:12 +0200, David Blangstrup wrote:

> Det er da en slags medicin, ikke. Et opløsningsmiddel godt nok...

Alkohol er et omvendt homoøpatisk medikament, altså et naturlægemiddel.
Den slags skal man ikke på apoteket efter.
--
MVH
Martin Edlich

Far til fem.

Fra : Erling Hansen

Dato : 14-06-03 07:11

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> Hej Poul

> Jeg vil gætte på, at Lone er fra Kbh'området, som jeg selv. jeg kender
> udtrykket hjemmefra ,-)
>
> /Seb

Jeg går også ud fra, at Lone ikke er nogen årsunge - i 40'erne og
50'erne på Amager hed de aldrig andet.
mvh
Erling

PS. Iøvrigt samme erfaring som Lone: Det varmer at gå til mac.

--
med venlig hilsen
Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-06-03 11:50

Erling Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> [...]
> mvh
> Erling
>
> PS. Iøvrigt samme erfaring som Lone: Det varmer at gå til mac.
Sebastian har ret, jeg har boet i Københavnstrup i mange år og Erling
har også ret, jeg er ingen vårhare mere! Men,men, jeg kendte heller
ikke udtrykket før min samlever sagde det for ca. 5 år siden. Så ved I
det! ;+))
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)