Mozilla 1.5a
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 12-06-03 23:29

Så er der ny opdatering af Mozilla. Nyeste version hvis man vælger
nightly build er 1.5a.

Der er bl.a. kommet et fint nyt aqua ikon i stedet for det tidl. grimme
flade m. Opstartstiden er også meget kortere. Prøv den. Den er hurtig og
funktionsrig.

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-mac-MachO.dmg.
gz

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Per Madsen

Dato : 13-06-03 00:49

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
>
> Der er bl.a. kommet et fint nyt aqua ikon i stedet for det tidl. grimme
> flade m. Opstartstiden er også meget kortere. Prøv den. Den er hurtig og

Damn den er blevet hurtig, - både mht. opstart og rendering. Lækkert
icon har den også fået
--
Mhv.
Per,-...der søger lejl.i Kbh.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 13-06-03 12:04

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Damn den er blevet hurtig, - både mht. opstart og rendering. Lækkert
> icon har den også fået

Lynhurtig amatørtest (med renses cache)
www.tv2.dk:
Mozilla 12 sek.
Safari 13 sek.
Explorer 21 sek.

Safari er stadig min standardbrowser.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Per Madsen

Dato : 13-06-03 12:47

> Lynhurtig amatørtest (med renses cache)
> [...]

Hmm, hvorfor kan jeg mon ikke lægge links ned i bookmarksbaren fra
adressefeltet. Kan I heller ikke?

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 14-06-03 08:45

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Hmm, hvorfor kan jeg mon ikke lægge links ned i bookmarksbaren fra
> adressefeltet. Kan I heller ikke?

Det går fint an her.

Fra : Lestat

Dato : 16-06-03 08:10

> Lynhurtig amatørtest (med renses cache)
> www.tv2.dk:
> Mozilla 12 sek.
> Safari 13 sek.
> Explorer 21 sek.

Explorer Win2k 7 sek.
Øv!

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-03 15:28

"Lestat" <ghostlechuck@[fjerndette]hotmail.com> wrote:

> Explorer Win2k 7 sek.
> Øv!

Hvorfor øv? På min Powerbook (667Mhz og 512Kb forbindelse over airport)
tager Mozilla 1.5a 5 sek. om at vise tv2.dk.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-03 22:00

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Hvorfor øv? På min Powerbook (667Mhz og 512Kb forbindelse over airport)
> tager Mozilla 1.5a 5 sek. om at vise tv2.dk.

.... og nu har den fået OS X kæder på

http://www.kmgerich.com/pinstripe/pinstripe.html

Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-06-03 20:05

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/nightly/latest/mozilla-mac-MachO.dmg.
> gz

Hej Martin.
Jeg har I tidligere indslag læst "advarsler" om Mozilla Firebird. Jeg
vil gerne opdatere Moz., men jeg vil ikke risikere at installere noget
som kan give problemer, da jeg stadig er novice m.h.t. computer!!
Har du kendt 1.5a længe nok til at vide om den er stabil?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Bitbucket

Dato : 17-06-03 20:09

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> [...]
> som kan give problemer, da jeg stadig er novice m.h.t. computer!!
> Har du kendt 1.5a længe nok til at vide om den er stabil?

Jeg kører med den og den er klippestabil, no problemos!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-06-03 20:44

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Jeg kører med den og den er klippestabil, no problemos!
Så skal "mamse" igang med at downloade!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-06-03 20:13

> [...]

> som kan give problemer, da jeg stadig er novice m.h.t. computer!!
> Har du kendt 1.5a længe nok til at vide om den er stabil?

Både Mozilla 1.5a og Mozilla Firebird er så stabile, at de kan bruges
uden problemer. 1.5a og de tidl. versioner kan gået gå ned med
mellemrum, men det sker der jo ikke så meget ved i OS X

Firebird har jeg endnu ikke fået ned med nakken, men den kan godt mangle
lidt mht. til at understøtte plugins. Eksempelvis kan jeg ikke få den
til at starte realplayer selv som 1.5a gør.

Men de er begge stabil nok til at man bør prøve dem også som novice
bruger.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-06-03 20:51

> [...]

> til at starte realplayer selv som 1.5a gør.
>
> Men de er begge stabil nok til at man bør prøve dem også som novice

Fino, jeg kaster mig ud i det, måske er novice et for stort ord? Jeg er
på det plan at jeg ikke ved hvad plugins er og hvordan de fungerer.
Navnet siger en del i sig selv, men heller ikke mere!
Realplayer = noget med radio!
Tak for svaret ;+)))
--
Venlige hilsner og