Kildevand på pap
Fra : Georg

Dato : 12-06-03 11:01

Findes kildevand ikke mere aftappet på pap?
Jeg har været mange steder nu. De har den kun på flasker.

Jeg bruger dem til at lægge i fryseren og derpå sønderdele med en lille
hammer. Det giver nogle flotte, store og klare isterninger, der ikke smelter
nær så hurtigt som de små almindelige, man laver.

Ved I, hvem der forhandler vand i pap? Eller ved I, at det slet ikke laves
mere?
Mvh
Georg

Fra : Mrs Krabappel

Dato : 12-06-03 12:06

"Georg" <skjelm@hotmail.com> wrote in message
> Ved I, hvem der forhandler vand i pap? Eller ved I, at det slet ikke laves
> mere?

Irma har stadig "Harilds" på karton, men hvis du ikke bor i "de østlige
egner"...

Sandra

Fra : Padmé Amidala

Dato : 12-06-03 12:48

Jeg tror også Føtex har det

VH
Padmé Amidala

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-06-03 17:16

Georg wrote:

> Jeg bruger dem til at lægge i fryseren og derpå sønderdele med en
> lille hammer. Det giver nogle flotte, store og klare isterninger, der
> ikke smelter nær så hurtigt som de små almindelige, man laver.

Brug alm. kogt vand i en plastikpose - det giver også flotte klare
isterninger. Og kommer du fra et sted med godt vandværksvand er dette meget
bedre (renere) en den papvandet (lidt a la papvin: God vin kommer man ikke
på pap.

vh
Jan