Argh - hvad hedder websitet?
Fra : Kim Jensen

Dato : 12-06-03 09:47

Hej!

For tid tilbage blev der her i gruppen henvist til et dansk website med et
hav af opskrifter. Til rigtige mange af opskrifterne er der tilhørende
video, hvor en kok giver tips og viser teknikker til alverdens udskejelser i
køkkenet.

Nu har jeg bare glemt adressen, og kan ikke finde den oprindelige tråd.

Hvem kan hjælpe med en URL?

mvh
Kim Jensen

Fra : Nanna

Dato : 12-06-03 10:45

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køkkenet.
>
> Nu har jeg bare glemt adressen, og kan ikke finde den oprindelige tråd.

Mener du http://www.madkanalen.dk/ ?

Nanna

Fra : Marco

Dato : 12-06-03 11:21

"Nanna" <no@dressfor.you> skrev:

> Mener du http://www.madkanalen.dk/ ?

Det må jeg nok sige - sikke et held med disse videoer. Ellers var man da
godt nok på bar bund :)

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk