Mahjongg Towers
Fra : Knud

Dato : 11-06-03 00:16

Er der en eller anden der ved et sted her i landet, hvor man kan købe
spillet "Mahjongg Towers ver. 2,5".
Man kan godt nok købe den hos "Shockwave.com" men de tager kun mod diverswe
kort, som vi ikke er i besiddelse af.

Hilsen
Jette og Knud

Fra : John Haure

Dato : 13-06-03 20:53

"Knud" <knud@dinven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> spillet "Mahjongg Towers ver. 2,5".
> Man kan godt nok købe den hos "Shockwave.com" men de tager kun mod

Jeg tror desværre der er mange, der har problemet med at have et anvendeligt
betalingskort i et sådant tilfælde. Og har man det endelig, er man ikke tryg
ved at anvende det på nettet.
NB !!
Jeg er nok blevet misfortolket i et tidligere indlæg, det har aldrig været
min mening at snyde mig til spillet, så jeg må lære at udtrykke mig mere
klart.

Hilsen
John H

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-03 07:25

In dk.spil.computer, John Haure <john-haure@mail.sonofon.dk> says...
> min mening at snyde mig til spillet, så jeg må lære at udtrykke mig mere
> klart.

Noget andet er: hvordan kan du være så ellevild med et spil der lader
hånt om skrivebordsindstillingerne...?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen