NG ang. musiksoftware
Fra : Ole Visby

Dato : 11-06-03 12:48

Hej!

Er der nogen, som kender en nyhedsgruppe der beskæftiger sig med
musik-software, især nodeprogrammet Sibelius? Gerne en Mac-relateret NG

--
Ole Visby

Fra : Tom Dissing

Dato : 11-06-03 13:35

Både ja og nej..
Vi mac brugere er I totalt undertal I dk.kultur.musik.produktion..
Jeg tror dog at der ligesom der er med Logic, er flere institutioner der
"leger med" og bruger Sibelius..
Tom

Tjek evt. Ke-musik ( http://www.ke-musik.dk/ ) det kan være at de henviser
til nogle steder..

Fra : Lars Kristian Sørens~

Dato : 11-06-03 23:52

Ole Visby <olevisby@stofanet.dk> wrote:

> Er der nogen, som kender en nyhedsgruppe der beskæftiger sig med
> musik-software, især nodeprogrammet Sibelius? Gerne en Mac-relateret NG

Ikke umiddelbart. Men jeg bruger Sibelius stort set hver dag, så hvis du
har spørgsmål, så bare fyr løs. Vær også opmærksom på de glimrende
bruger-fora på Sibelius´ hjemmeside, som jeg selv har haft megen glæde
af.

Der er i øvrigt ikke megen forskel på at bruge Sibelius på Mac eller
Wondowsplatformene, så en decideret Mac-Sibelius nyhedsgruppe ville der
nok ikke være megen idé i.

Lars Kr. Sørensen
musiker og musikpædagog