Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
B&W P.Cardone
Fra : massivan

Dato : 09-06-03 20:19

www.visiophoto.com

! Massimo

Fra : Alex Linaa

Dato : 09-06-03 21:54

"massivan" <massivan@hotmail.com> wrote in message
news:c45Fa.108863$g92.2522055@news2.tin.it...
> www.visiophoto.com
>
> ! Massimo

e così che cosa?

Fra : max

Dato : 10-06-03 07:17

> > www.visiophoto.com
> >
> > ! Massimo
>
> e così che cosa?

Aaii, man kan ikke andet end holde af det sprog,
og så er det næsten ligegyldigt hva de siger, men
alligevel, hva snakker i om..? -max-

Fra : Petersen_Michael

Dato : 10-06-03 15:50

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Aaii, man kan ikke andet end holde af det sprog,
> og så er det næsten ligegyldigt hva de siger, men
> alligevel, hva snakker i om..? -max-

Massimo, ved jeg ikke hvad betyder

"e così che cosa"

er sådan lidt i stil med når vi andre siger

"og tyg lidt på det"

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Alex Linaa

Dato : 11-06-03 07:01

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:bc4r77$337$1@sunsite.dk...

> "e così che cosa"
>
> er sådan lidt i stil med når vi andre siger
>
> "og tyg lidt på det"

Det gode danske spørgsmål: "Og?" er nok det nærmeste i denne sammenhæng.
Jeg ville blot gerne vide hvad hans indlæg gik ud på, og i og med han ikke
postede på engelsk, var sproget på hjemmesiden nok et godt bud på hans
modersmål.
Men det ser ikke ud som om han vil i dialog.

/Alex

Fra : massivan

Dato : 11-06-03 21:42