Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et tip...!
Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 04-06-03 21:52

I Fakta kan man p.t. købe en lille alu-kuffert for kun 79 kr.,
den bliver ganske vist solgt som en beauty box, men den passer
fint i størrelsen til et digicam + blitz og tilbehør, det kræver
kun at man selv laver en skumgummi forring.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 05-06-03 07:38

Hej Niels

Jeg har godt set den. Men hvor køber man det der specielle skum? De fleste
kufferter jeg har set, er i toppen foret med noget der ligner "æggebakker".

Hilsen
Ole

Fra : Morten Frederiksen

Dato : 05-06-03 13:45

> Jeg har godt set den. Men hvor køber man det der specielle skum? De fleste
> kufferter jeg har set, er i toppen foret med noget der ligner
"æggebakker".

Prøv hos en autopolstrer eller en møbelpolstrer. Som regel kan man få nogle
rester skumgummi for en slik.

mvh
Morten Frederiksen

Fra : Timsah

Dato : 05-06-03 18:07

Der ligger osse en skumgummi-forretning på Nørrebrogade i København, overfor
Assistensens Kirkegård. De sælger rester, osse æggebakke-typen.
Ellers må man flå en gammel madras med filetkniv.

Timsah

Fra : Ole Slott Jensen

Dato : 05-06-03 20:01

Tak skal I have