Re: lige et par batterispørgsmål.
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 06-06-03 17:36

Hmm, er her ingen hjælp at få, eller overser i mig-?- hulk

Hanne

Hanne Hertzog writes:
> [...]
>
>Men datoerne på mappe og des lignende passer ikke.
>Havde f.eks. downloaded PhotoElements tiil 30 dages tryout. Virkede kun i
>10 dage
>
>De samme probemer har jeg længe haft med min Pismo. Den er 2 1/2 år
>gammel. Det er surt når der er forkerte datoer på en mine billeder.
>
>Også her efterlyser jeg vejledning og hvilket batteri, jeg skal bruge. Er
>det noget jeg selv kan skifte?
>
>Jeg kan ikke forstå at back-up batterierne ikke skulle holde længere, den
>står med strøm på altid. På min gl G3 fra 98 har jeg endnu ikke behøvet

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Giv Enterpol gødning og lad den blive storblomstrende.

Fra : Frederik Sørensen

Dato : 06-06-03 19:51

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hmm, er her ingen hjælp at få, eller overser i mig-?- hulk
>
> Hanne

Hej Hanne
Prøv om du kan finde noget info på denne side

http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html
--
Frederik Sørensen
http://www.frynse.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 06-06-03 22:20

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Hmm, er her ingen hjælp at få, eller overser i mig-?- hulk
>
> Hanne

det hjælper altid at græde lidt
jeg fandt en manual med lidt billeder i hos apple:

http://manuals.info.apple.com/Apple_Support_Area/Manuals/imac/0331208IMA
CII.PDF

Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 07-06-03 00:31

michael.holmREMOVE@removeanthro.ku.dk (michael holm) writes:

>det hjælper altid at græde lidt
>jeg fandt en manual med lidt billeder i hos apple:

Tak Michael. Godt du er påvirkelig af tårer

Hilsen Hanne