TWAIN på OSX
Fra : DazZ

Dato : 02-06-03 20:32

Hej Alle,

Tilbage i 10.1 kunne jeg skanne med Scanwise fra min SnapScan 1212u direkte
over i OmniPage, hvorefter teksten blev OCR'et. Nu i 10.2 kan jeg ikke
længere? Nogen ideer?

Dan

Fra : Michael Holm

Dato : 02-06-03 21:39

DazZ <dan@adsistance.dk> wrote:

> [...]
> over i OmniPage, hvorefter teksten blev OCR'et. Nu i 10.2 kan jeg ikke

jeg har da en Scanwise X som duer under 10.2 -prøv at hente den nyeste
version på agfa site... ja ok jeg har ikke omnipage, så vist det kun er
den del med omnipage var indlægget her ikke meget værd
--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Dan Henriksen

Dato : 03-06-03 08:49

in article 1fvy6sv.ej7nfl7tmuneN%michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk,
Michael Holm at michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk wrote on 02/06/03
22:38:

> jeg har da en Scanwise X som duer under 10.2 -prøv at hente den nyeste
> version på agfa site... ja ok jeg har ikke omnipage, så vist det kun er
> den del med omnipage var indlægget her ikke meget værd

Hej, jeg kar den seneste version af SW.

Dan

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 04-06-03 18:59

DazZ wrote:
> [...]
> over i OmniPage, hvorefter teksten blev OCR'et. Nu i 10.2 kan jeg ikke

Hej Dan

Det påstås allerede at være installeret i MacOS 10.2x, men der kan
hentes grænseflade dokumentation her:

TWAIN DSM
TWAIN Data Source Manager
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/7509

ATTENTION DEVELOPERS
Version 1.9 of the Mac OS X Data Source Manager (DSM) is available!:
http://www.twain.org/mac.htm

mvh/Glenn

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 04-06-03 19:07

DazZ wrote:
> [...]
> over i OmniPage, hvorefter teksten blev OCR'et. Nu i 10.2 kan jeg ikke

Hej Dan

Jeg kommer i tanke om, da jeg i sin tid installerede scanner med OCR
program på MacOS 9, fandt jeg ud af at:

OCR program og scanner skulle installeres i den rigtige rækkefølge,
fordi det ene program scannede efter andre programmer med henblik på
installering af plug-ins.

Håber at det kan hjælpe.

mvh/Glenn

Fra : Dan Henriksen

Dato : 06-06-03 10:02

in article 3EDE355C.90403@x.dk, Glenn Møller-Holst at glenn@x.dk wrote on
04/06/03 20:07:

> [...]
>
> OCR program og scanner skulle installeres i den rigtige rækkefølge,
> fordi det ene program scannede efter andre programmer med henblik på

Okeyyy, han du sige hvilken rækkefølge?

PÅ forhånd tak Dan

Fra : Glenn Møller-Holst

Dato : 07-06-03 11:20

Dan Henriksen wrote:
> in article 3EDE355C.90403@x.dk, Glenn Møller-Holst at glenn@x.dk wrote on
> 04/06/03 20:07:

> Okeyyy, han du sige hvilken rækkefølge?
>
> PÅ forhånd tak Dan

Prøv at starte installationsprogrammerne igen og bed om manuel
installation og se efter plug-ins.

mvh/Glenn