Afinstaller OS 9
Fra : Kristoffer Lauritzen

Dato : 02-06-03 18:40

Jeg vil meget gerne have slettet OS 9 på min ene harddisk hvor jeg
kører OS 10.2, for jeg bruger aldrig Classic-funktionen. Kører OS 9 på
en anden harddisk når jeg skal bruge det.
Jeg er bare i tvivl om, om det påvirker OS X på nogen måde, hvis jeg
bare smider System-mappen (OS 9) og Applications-mappen (OS 9) ud...?
Ville helst ikke miste noget på OS X-HD'en...

Kan man bare smide OS 9 mapperne i papirkurven (uden at det påvirker
OS X, CarbonLib og Open GL?

Mvh. Kristoffer (halvny Mac-bruger)

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 02-06-03 19:47

Kristoffer Lauritzen <crispy_king@get2net.dk> wrote:

> [...]
> Ville helst ikke miste noget på OS X-HD'en...
>
> Kan man bare smide OS 9 mapperne i papirkurven (uden at det påvirker

JA.
Man kan blive rigtig klog af at læse, hvad der allerede er skrevet i
denne gruppe.
Prøv f.eks. at læse tråden:
"Kan man afinstallere OS 9 på en splinterny iBook"
som er 1 uge gammel.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen
preben@ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM prebenbodker

Fra : Michael Holm

Dato : 03-06-03 10:13

> [...]

> Ville helst ikke miste noget på OS X-HD'en...
>
> Kan man bare smide OS 9 mapperne i papirkurven (uden at det påvirker

ja det kan du godt !

> Mvh. Kristoffer (halvny Mac-bruger)

velkommen til

--