Mozilla Firebird
Fra : Jonas Voss

Dato : 31-05-03 15:10

Lækker browser, det kan vi godt blive enige om, men der er noget jeg
ikke helt kan greje ved den.

Når jeg fyrer op for den kan jeg, ved at trykke på ævle+< -tasten [der
normalt skifter mellem åbne vinduer i en applikation], komme til et
andet interface, der ligner Mozilla meget.

Dette 'nye' interface har andre preferences og anderledes
menu-indhold, og når jeg klikker på et link i en email/en applikation
[f.eks. NetNewsWire Lite] er det denne 'pseudo'-Firebird der modtager
kaldet, og ikke den rigtige Firebird.

At installere 'Tab Browser Extension' løser desværre ikke problemet.
<http://texturizer.net/firebird/extensions.html>
At smide ~/Library/Phoenix ud virkede heller ikke.
At smide ~/Library/Mozilla virkede heller ikke.
At hente den seneste nightly build virkede heller ikke.

Nogen der har nogen idé om hvad det går ud på, og om det kan slåes
fra, eller om det er en feature i beta-versionen?

   The sooner you fall behind,
   the more time you'll have to catch up. -- Steven Wright

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-05-03 20:04

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Nogen der har nogen idé om hvad det går ud på, og om det kan slåes
> fra, eller om det er en feature i beta-versionen?

Jeg oplever samme problem! Men mon ikke det forsvinder med tiden,
Firebird er jo nærmest kun på alpha stadie på OS X. (At det nye vindue
ligner det gl. mozilla er nok kun et udtryk for at det fortsat er det
look, som er gundlaget for browseren - også Firebird.)

--
Mvh Martin
| OpenOffice på MacOS X: www.talentmedia.dk/openoffice/ |

Fra : Jonas Voss

Dato : 31-05-03 20:20

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> [...]
> ligner det gl. mozilla er nok kun et udtryk for at det fortsat er det
> look, som er gundlaget for browseren - ogs Firebird.)

Ja, lad os hÂbe det bliver rettet hurtigt...

--
~/j - tin har taget min signatur...

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-05-03 20:34

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> tin har taget min signatur...

Den har også snuppet æ, ø og å...!?

Fra : Jonas Voss

Dato : 31-05-03 21:32

Martin Bredthauer <spam_spam_spam@talent.dk> wrote:

> Den har også snuppet æ, ø og å...!?

Heh, det kan være jeg skulle holde mig til slrn så. tin var ellers
meget fin, men det har unægteligt nogle problemer med tegnsæt...

"This must be a Thursday,' said Arthur to himself, sinking low over
his beer. 'I never could get the hang of Thursdays."

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 07:42

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Ja, lad os hÂbe det bliver rettet hurtigt...

Hvem/hvad er tin, Jonas?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Bitbucket

Dato : 01-06-03 08:04

Morten Lind <mortenlind@mac.com> wrote:

> Hvem/hvad er tin, Jonas?
> M.

Hans newsreader, en UNIX newsreader man afvikler i skallen.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 08:17

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Hans newsreader, en UNIX newsreader man afvikler i skallen.

Naehhhhh, tak
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-06-03 09:16

> Naehhhhh, tak
> M.

Og hvis det stadig er for meget slang for dig, betyder det på pæredansk,
at han hører nyhederne blive læst op inde i hovedet. Stakkels dreng!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-06-03 11:35

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Og hvis det stadig er for meget slang for dig, betyder det på pæredansk,
> at han hører nyhederne blive læst op inde i hovedet. Stakkels dreng!

(:

"If there's anything more important than my ego,
I want it caught and shot now."

Fra : Bitbucket

Dato : 01-06-03 12:51

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Og hvis det stadig er for meget slang for dig, betyder det på pæredansk,
> at han hører nyhederne blive læst op inde i hovedet. Stakkels dreng!

Næ nej, det betyder bare at blikket eksekveres i skaldyret
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten Lind

Dato : 01-06-03 16:20

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Næ nej, det betyder bare at blikket eksekveres i skaldyret

*LOL*
Det er altid spændende at lære nye arter at kende))))))))(Undskyld,
J.)
M.
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 01-06-03 10:00

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Hvem/hvad er tin, Jonas?

En old school newsreader:

http://www.tin.org

Folk der er oppe på beatet bruger selvfølgelig gnus og slrn.

-j

--
Så er det officielt: Der er en unge på vej!
Estimated time of arrival: 27. september 2003.

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-06-03 11:35

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> En old school newsreader:
>
> http://www.tin.org
>
> Folk der er oppe på beatet bruger selvfølgelig gnus og slrn.

Som jeg også er gået tilbage til [slrn]. Jeg synes nu tin har sin
charme, men den blegner lidt når den spiser min æ, ø, å'er samt min
signatur.

Det kan være jeg får det løst...

Fra : Bitbucket

Dato : 31-05-03 20:59

> [...]

> Nogen der har nogen idé om hvad det går ud på, og om det kan slåes
> fra, eller om det er en feature i beta-versionen?

Kan Mozilla Firebird noget Mozilla ikke kan? Jeg har opserveret at den
ikke reagerede på tastaturet på et tidspunkt så jeg var nødt til at
lukke den ned og starte den igen. Fint interface, men indtil de mange
bugs i betaversionen er rettet holder jeg mig til Mozilla.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 31-05-03 21:34

Bitbucket <bitbucket@devnull.invalid> wrote:

> Kan Mozilla Firebird noget Mozilla ikke kan?

Den starter noget hurtigere op end Mozilla 1.4, men du har ret i at der
er en del bugs i.