Upgrade til 10.2
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 31-05-03 11:59

Hej gruppe,

Et meget dumt spørgsmål: Jeg kører version 10.1.5 og vil egentlig gerne
opdatere til 10.2 eftersom jeg er ved at ryge i problemer med nogle
programmer der kun kan køre på det nye OS.

Kan man upgrade uden at miste sine ting på maskinen? Skal jeg til at lave
backup, dele min hard disk op eller hvad, eller finder OS 10.2 selv ud af at
der er visse ting den ikke skal røre ved? :)

Dumt spm jeg ved det godt... Jeg kommer fra Bill Gates miljøet og er først
begyndt at køre Mac for ca. Et år siden så har ikke behøvet at foretage
upgrades og jeg vil lige sikre mig at der ikke sker noget der helst ikke
måtte ske!!!!

Mvh

Anna

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-05-03 12:10

Anna M. Andersen <aandersen@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> backup, dele min hard disk op eller hvad, eller finder OS 10.2 selv ud af at
> der er visse ting den ikke skal røre ved? :)

Den opgraderer bare det nuværende system, så efter genstart har du en
10.2'er. Det er dog ikke den foretrukne metode, men det virker OK.

Der er dog en 10.3'er på vej, som vil højst sandsynligt vil være klar
omkring august/september. Du kunne evt. vente til den, så du slipper for
at købe to licenser lige efter hinanden.

--
Mvh.
René Frej Nielsen