Hvordan laver man en bootable OS 9 CD ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-05-03 14:27

Jeg fatter ikke helt hvordan det gøres ?!

Jeg har OS X og Toast 5.X samt en bærbar og en brænder. Den originale OS
9 CD i drevet i den bærbare og en frisk CD i brænderen, så langt er jeg
kommet. 8-D

Hvordan er det nu lige at man så gør ?

Da CD'erne efterhånden er halvdyre, så gider jeg ikke lave det om flere
gange.

Er det noget med et disk image eller hvad ?

CD drevet i den bærbare er jo ikke så hurtigt at man kan brænde ved fuld
hastighed.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 30-05-03 22:11

> [...]
>
> Er det noget med et disk image eller hvad ?
>
> CD drevet i den bærbare er jo ikke så hurtigt at man kan brænde ved fuld
sidst jeg prøvede kunne jeg ikke endte med at boote i OS 9 der ville
Toast godt brænde en bootable

--
Michael T. Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 30-05-03 22:35

Michael Holm <michael.holmREMOVE@Removeanthro.ku.dk> wrote:

> sidst jeg prøvede kunne jeg ikke endte med at boote i OS 9 der ville
> Toast godt brænde en bootable

Da jeg også har en OS 9 partition, så kan det sagtens lade sig gøre, men
stadigvæk hvordan gør man i 9 ?

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/