Glucosamin
Fra : Peter Holm

Dato : 10-06-03 16:08

Hejsa!
Hvor kan jeg købe Glucosamin over internettet ?

Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/phc/

Fra : hasselbalch

Dato : 10-06-03 16:37

"Peter Holm" skrev d. 10-06-03 16:08 dette indlæg :
> Hejsa!
> Hvor kan jeg købe Glucosamin over internettet ?
>

> --
> Mvh
> Peter Holm
> phc@mail1.stofanet.dk
> http://home1.stofanet.dk/phc/

det kan nu købes i matas som kosttilskud, og til en rimelig pris

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 10-06-03 18:26

"Peter Holm" <phc*REMOVE*@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
> Hvor kan jeg købe Glucosamin over internettet ?

www.Urtemedicin.com
Vi fører både Sulfat og HCl varianten i Kaspelform.

--

Venlig hilsen
Mogens

www.urtemedicin.com
Glucosamin, MSM og Chondroitin, samt et bredt udvalg af urtemediciner.
Farmaceutiske kvalitetsprodukter til Danmarks laveste priser.

Fra : Peter Holm

Dato : 10-06-03 19:08

Hejsasa,
jeg har nu fundet to steder der forhandler Glucosamin på nettet. Til hjælp
for andre interesserede er her et lille regnestykke på priserne de to
steder. Der er ikke taget højde for eventuelle forskelle i portoprisen fra
de to firmaer.

Priser for Glucosamin - Tabletter

Hos www.Urtemedicin.com 180stk a 750mg = 135000 mg = 340kr = 0,00252kr/mg

Hos http://www.getbig.shopbasic.dk/ 200stk a 500mg = 100000mg = 195kr =
0,00195kr/mg

Nogen billigere?
Hvad koster det i Matas?

Mvh
Peter

Fra : Mogens

Dato : 10-06-03 19:38

> Priser for Glucosamin - Tabletter
>
> Hos www.Urtemedicin.com 180stk a 750mg = 135000 mg = 340kr = 0,00252kr/mg
incl. forsendelse
Ved køb til 6 mdr.: 0,00226 kr/mg incl. forsendelse
Ved køb til 12 mdr.: 0,00176 kr/mg incl. forsendelse
GMP certificeret
100% Sulfat eller HCl
Lavet som kapsler (dyrere at fremstille end tabletter - smuldrer ikke -
lettere for de fleste at synke)

> Hos http://www.getbig.shopbasic.dk/ 200stk a 500mg = 100000mg = 195kr =
> 0,00195kr/mg

Ved køb til 6 mdr.: ?
Ved køb til 12 mdr.: ?
GMP certificeret ?
xx%? Sulfat/HCl ?
Lavet som tabletter (smuldrer)

> Nogen billigere?
> Hvad koster det i Matas?

Matas' produkter er deklareret til dyr. De evt. Peter Angermanns kommentarer
til produkter af veterinær kvalitet her
http://www.dr.dk/laegen/ugensgaest/100603/

Fra : Peter Holm

Dato : 11-06-03 08:45

Mogens wrote:

> incl. forsendelse
> Ved køb til 6 mdr.: 0,00226 kr/mg incl. forsendelse
> Ved køb til 12 mdr.: 0,00176 kr/mg incl. forsendelse
> GMP certificeret
> 100% Sulfat eller HCl
> Lavet som kapsler (dyrere at fremstille end tabletter - smuldrer ikke
> - lettere for de fleste at synke)

> Ved køb til 6 mdr.: 0,00195kr/mg - 0,0023kr/mg incl porto
> Ved køb til 12 mdr.: 0,00195kr/mg - 0,0023kr/mg incl porto
> GMP certificeret ?
> xx%? Sulfat/HCl ?
> Lavet som tabletter: ??
Glucosamin sulfat fra Natur-Drogeriet A/S er Pharma grade F+F-kvalitet og
fremstillet under anvendelse af de nyeste, globalt anerkendte
kvalitetskontrol-systemer (ISO 9001 og ISO 14000) i alle aktivitetsfaser:
produktion, analyse, forskning.
De aktive ingredienser fremstilles i overensstemmelse med GMP-reglerne.

Jeg ved ikke om det er tabletter eller kapsler, men andre produkter jeg har
prøvet fra Naturdrogeriet har været kapsler.

Peter

Fra : hasselbalch

Dato : 10-06-03 21:16

"Peter Holm" skrev d. 10-06-03 19:08 dette indlæg :
> [...]
> for andre interesserede er her et lille regnestykke på priserne de to
> steder. Der er ikke taget højde for eventuelle forskelle i portoprisen

for 1-2 mdr siden kostede de ca 250 kr for 180 stk. jeg hørte at de blev
sat ned i pris, men jeg ved ikke om det blot var et tilbud. men prøv at
ringe til matas
hilsen hasselbalch

http://www.kandu.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 11-06-03 19:57

Peter Holm wrote:
> [...]
> hjælp for andre interesserede er her et lille regnestykke på priserne
> de to steder. Der er ikke taget højde for eventuelle forskelle i

Jeg forhørte mig i Matas (Frederiksalle Århus) i dag, og de fortalte at de
fik det i butikken i morgen.
Prisen blir 195kr for 200stk a 500mg. Altså samme pris som getbig. Det vides
ikke hvor de får produktet fra, men de sælger andre ting fra Naturdrogeriet
så mon ikke det er der fra.

Peter

Fra : Kitty Leopold

Dato : 10-06-03 20:36