Sol/Hvornår må man gå ud?
Fra : Dorte Johansen

Dato : 08-06-03 20:41

Hej gruppe..

Jeg vil gerne vide hvad tid det er best at gå ud for at undgå solskader på
huden??

---
Mvh Dorte

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 08-06-03 20:44

"Dorte Johansen" <dorte@nospam.llsweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe..
>
> Jeg vil gerne vide hvad tid det er best at gå ud for at undgå solskader på
> huden??

Om natten.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-06-03 22:49

Dorte Johansen wrote:

> Jeg vil gerne vide hvad tid det er best at gå ud for at undgå solskader på
> huden??

Det kan der ikke svares præcist på medmindre du præciserer dit spørgsmål.

Birgitte Abkjærs svar er umiddelbart ret groft, men er et helt korrekt
svar på dit spørgsmål.!

Det afhænger af hvor følsom man er, og om hvor stærk solen er.

Men f.eks. fra 11 - 17 i Juni - august, med klar sol vil sikkert være værst.

Søg på nettet for at finde bedre svar.

mvh. Jørgen

Fra : Kathrine

Dato : 09-06-03 10:52

www.solen.dk

--
Kathrine
---

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-03 01:02

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message

> solskader på
>
> www.solen.dk

Meget god side.

Hvordan får jeg fat i sådan en soltåler? Den kan bestilles hos dem, men kan
ikke finde hvor på deres side.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-03 01:03

"Kathrine" <katras@FJERN-DETTEofir.dk> wrote in message

> solskader på
>
> www.solen.dk

Meget god side.
Jeg vil gerne bestille sådan en soltåler, men kan ikke finde en
bestillingsform på deres side.
Hvordan får jeg fat i sådan en?

http://www.solen.dk/index.php?pg=ht&a=new2

Mvh