Min Cpi popcorn drukner helle tiden. Hvorf~
Fra : master!

Dato : 07-06-03 20:23

Hejza har en popcorn men når jeg sætter tændrøret i og prøver og starte den,
starter den ik..
og når jeg så tar tændrøret ud igen så er der benzin på det...

Hvad er der galt?

Håber nogen kan hjælpe...

Fra : Ronni Kristensen

Dato : 07-06-03 20:33

> [...]
den,
> starter den ik..
> og når jeg så tar tændrøret ud igen så er der benzin på det...

Har du prøvet med et nyt tændrør? Det er nok "brændt af"

Mvh Ronni

Fra : master!

Dato : 07-06-03 21:43

> Har du prøvet med et nyt tændrør? Det er nok "brændt af"
>
> Mvh Ronni

Jamen hvis tænrøret er vødt af benzin når man tar det ud, er det så ikke
også vødt hvis det er et andet tændrør? eller er det tænrøret stand der
afgører om der kommer benzin på det??

Fra : kion

Dato : 07-06-03 22:29

> eller er det tænrøret stand der
> afgører om der kommer benzin på det??

ja hvis tændrøret i ikke er godt nok til a det kan tænde for blandingen så
skal du ha et nýt.. ses

Fra : master!

Dato : 08-06-03 11:14

kion <kion@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee25902$0$76050$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> ja hvis tændrøret i ikke er godt nok til a det kan tænde for blandingen så
> skal du ha et nýt.. ses

Jamen jeg har jo også fået et nyt, det ligger bare over hved dig din
spade...
ses

Fra : kion

Dato : 08-06-03 12:08

> Jamen jeg har jo også fået et nyt, det ligger bare over hved dig din
> spade...
så hvorfor kommer du så ikk over og henter det??

> ses

Det gør vi nemlig..

Fra : Casper\(8700\)

Dato : 08-06-03 01:11

det ska jo gi en gnist ;)

tjek lige om det gør det...

er den ik tunet eller hva?

Casper

Fra : master!

Dato : 08-06-03 03:34

Casper(8700) <Casper@schutt.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee27f00$0$24654$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> det ska jo gi en gnist ;)
>
> tjek lige om det gør det...
>
> er den ik tunet eller hva?
>

> Casper

Jeg har selvfølgelig tjekket at den gir gnist og det gør den...
Nej den er ik tunet...

Fra : zeifer

Dato : 11-06-03 15:45

Har du prøvet at kigge på oliepumpen og få den renset min har gjort
nøjagtig det samme, eller prøv et større tændrør
Håber at det kan hjælpe

http://www.kandu.dk/