Top 3 Metallica sange
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 17:05

Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3 Metallica
favoritter?

Mine er;

1) The thing that should not be
2) Harvester of sorrow
3) For whon the bell tolls

Hvad sir I?
/Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 17:12

Det bliiver nok lidt svært med en top 3 - en top 20 havde nok været mere
passende! Men ok, here we go;

1) Harvester
2) Seek and destroy
3) Damage Inc.

Jan

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-06-03 11:51

Jan E wrote:
> Det bliiver nok lidt svært med en top 3 - en top 20 havde nok været mere
> passende! Men ok, here we go;

Hvorfor ville det være bedre med en top 20? Der er vel stadig kun 3
numre på den top 20's top 3

Fra : Peter Risager

Dato : 07-06-03 19:11

> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
> [...]

Afgjort svært men her er den:

1) No Leaf Clover
2) Master of Puppets
3) The Thing That Should Not Be

--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : C. Lassen

Dato : 07-06-03 19:15

Tre af mine Metallica numre, må være:

1) Am I Evil
2) Disposable Heros
3) Nothing Else Matters

(Metallifreak siden 1987 og så dem første gang i KB-Hallen i 88)

Fra : C. Lassen

Dato : 07-06-03 19:17

Ja for satan. NO LEAF CLOVER, er et af de fedeste numre nogensinde lavet i
den stil.
Det er 100% gennemført!!!

Fra : Søren Holm

Dato : 07-06-03 20:40

Hey..

hmm... mine favoritter må nok være som føæger:

1. The Unforgiven
2. Nothing else matters
3. Wherever I may roam

er så heller ikke decideret Metallica fan.... :)

Mvh.

Søren

Mvh.

Fra : Peter Juhl

Dato : 07-06-03 20:46

Ulrich wrote:

> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
> [...]

1) Harvester Of Sorrow
2) Sad But True
3) Creeping Death

Spark r** sange live ...

/Peter

Fra : Kong Kent

Dato : 07-06-03 21:01

> Mine er;
>
> 1) The thing that should not be
> 2) Harvester of sorrow
> 3) For whon the bell tolls

Alle 3 rigtig, rigtig gode bud. For ikke at stemme i samme kor, vælger jeg 3
andre, der rangerer blandt de allerbedste nogensinde lavet:

1. Master Of Puppets
2. ... And Justice For All
3. Don't Tread On Me

Egentlig lidt forkert at nævne de 6 som de bedste, for det betyder, at de 20
andre sange jeg har lyst til at nævne ikke kommer til sin ret, så det er sq
noget svært. For "Eye Of The Beholder" og "Leper Messiah" er altså også
nogle forfærdeligt gode sange. De riffs der er på "Master..." og
"Justice"-pladerne er GUDEMUSIK!!!

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 08-06-03 11:29

On Sat, 7 Jun 2003 18:04:34 +0200, <Ulrich> wrote:

>Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3 Metallica
> [...]

Okay, vi si'r:

1. So What
2. Whiplash
3. The Memory Remains

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Kong Kent

Dato : 08-06-03 17:22

> 1. So What

Er det en Metallica-sang??

Fra : Prankster Kineses

Dato : 09-06-03 21:34

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message

> Er det en Metallica-sang??

Det er et cover af en Anti Nowhere League sang. Men Ministry har lavet et
nummer der hedder det samme, måske det er det du tænker på?

Kasper

Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-03 22:24

> Det er et cover af en Anti Nowhere League sang. Men Ministry har lavet et
> nummer der hedder det samme, måske det er det du tænker på?

Nope. Jeg er skam godt klar over, at det ANL der har lavet den originalt, og
det er også derfor jeg sådan lidt kildent spørger til manden om det er en
Metallica-sang. Der blev spurgt om en top 3 over Metallica sange, og så har
manden fan'me den frækhed at sætte en satans cover-sang som nr. 1.

Altså. Hvor fræk må man have lov at være?? :)

Var det i Texas, var han blevet skudt for den slags. Det er jo blasfemi!! :)

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 10-06-03 11:59

On Mon, 9 Jun 2003 23:23:41 +0200, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote:

<..........>

>Altså. Hvor fræk må man have lov at være?? :)
>
>Var det i Texas, var han blevet skudt for den slags. Det er jo blasfemi!! :)

Nuvel, de skyder vist stadig folk for et godt ord, så det skal man vist ikke
lægge noget videre i. Der er sikkert også dødsstraf for at være langhåret, og
så har vi jo begge et problem.

Fra : Kong Kent

Dato : 10-06-03 18:01

:)

> [...]
ikke
> lægge noget videre i. Der er sikkert også dødsstraf for at være langhåret,

Fy for pokker!! Så må vi hellere undlade at trave alt for meget rundt i
Texas :)

Kent Kirkegaard Jensen - who won't cut his hair!!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-03 18:33

> Fy for pokker!! Så må vi hellere undlade at trave alt for meget rundt i
> Texas :)

Narj, det er ikke noget problem. Bare få dig en Mullet, så skal det nok gå
alt sammen

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-06-03 16:08

Kong Kent wrote:

> [...]
> Metallica-sang. Der blev spurgt om en top 3 over Metallica sange, og så har
> manden fan'me den frækhed at sætte en satans cover-sang som nr. 1.

Det er vel bare endnu et bevis på at Metallica aldrig var kommet længere
end garage-stadiet hvis de ikke havde planket løs på andre folks værker

jajaja.. skal nok stoppe nu

/Robert

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 10-06-03 11:59

On Sun, 8 Jun 2003 18:22:11 +0200, "Kong Kent"

>Er det en Metallica-sang??

Den første er ihvertfald ikke, men det står jo også at læse længere fremme i
tråden.

Men nu drejede det sig ikke om egne kompositioner, så derfor kom den med men
jeg kunne godt have fundet 3 alligevel men 5 eller 6 havde været bedre. De tar
trods alt et ret stort katalog at vælge fra.

Fra : Michael Westi

Dato : 09-06-03 23:06

> Okay, vi si'r:
>
> 1. So What
> 2. Whiplash
> 3. The Memory Remains
>
> --
Med Venlig Hilsen - Best Regards
> Andreas

Ok, her er min

1. "Napster stole our music"
2. "I´m crying all the way to the bank, after I´ve sold a few paintings"
3. "Let´s go into rehab"

--
Mvh Michael

Fra : Dopedog

Dato : 09-06-03 23:55

> [...]
>
> Ok, her er min
>
> 1. "Napster stole our music"
> 2. "I´m crying all the way to the bank, after I´ve sold a few paintings"

LOL

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-03 12:34

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> Ok, her er min
>
> 1. "Napster stole our music"
> 2. "I´m crying all the way to the bank, after I´ve sold a few paintings"
> 3. "Let´s go into rehab"

Du mangler deres superhit Download This:

http://shor.ter.dk/652235130

/Nikolaj

Fra : -V-

Dato : 08-06-03 12:37

<Ulrich> wrote in message
> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
> [...]

1) Shortest Straw
2) Master of Puppets
3) Am I Evil (selv om det ikke er skrevet af dem...)

-V-

Fra : Rouathermique

Dato : 08-06-03 12:40

<Ulrich> skrev i en meddelelse
> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
> [...]

1. Harvester of Sorrow
2. The Thing That Should Not Be
3. Eye of the Beholder

Fra : Dopedog

Dato : 08-06-03 12:44

> 1) The thing that should not be
> 2) Harvester of sorrow
> 3) For whon the bell tolls
>
> Hvad sir I?
> /Ulrich

Jeg er LANGT FRA Metallica "fan" men ...

1. The Unforgiven
2. The Memory Remains
3. One

Fra : Thomas Lund Hansen

Dato : 08-06-03 14:39

The weakest link <Ulrich>, dared to write this anyway:

>Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3 Metallica
> [...]

Jeg er voldsom vil med Creeping Death, bl.a. pga. teksten. Supersang.
At pege tre ud er sgu for svært.

Sjovt som der ikke er ret mange der har nævnt sange fra Loads
pladerne.

Fra : Martin Moeller

Dato : 08-06-03 21:17

Thomas Lund Hansen skrev:

> Sjovt som der ikke er ret mange der har nævnt sange fra Loads
> pladerne.

Så vover jeg pelsen og siger:

1. Bleeding Me
2. Nothing Else Mattars
3. Mama Said

--
Martin Møller

Fra : Rouathermique

Dato : 08-06-03 23:38

"Thomas Lund Hansen" <thomas@BACKSPACETHISbendejo.dk> skrev i en meddelelse

Snip!

> Sjovt som der ikke er ret mange der har nævnt sange fra Loads
> pladerne.

Jeg synes ikke det er specielt overraskende :)

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-06-03 19:59

<Ulrich> skrev i en meddelelse
> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
Metallica
> favoritter?
>

> Hvad sir I?

Tough one....

1: For whom the bell tolls (Overfed intro)
2: The Unforgiven
3: Harvester of sorrow

....men jo, en top 20 havde været bedre

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-06-03 14:39

<Ulrich> mumbled something in

> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3
> [...]

1) One

2) Sanitarium

3) Fade to black

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 10-06-03 20:51

Ulrich skrev:

> Måske lidt OT, men kan vi lave en hurtig afstemning på Jeres top 3 Metallica
> [...]

1) Damage Inc.
2) The Thing That Should Not Be
3) Welcome Home (Sanitarium)

hvm
--
"Consumere diem, quam minimum credula postero."