Kim og Hallo er igang med næste cd
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 00:48

Ja ikke nok med at Kim og Hallo lige har væltet to cd-er ud på markedet.

Nu meddeler Skive Folkeblad at de allerede er igang med den næste.

Nu er dansktoppen i så kraftig en fremgang at de er i fare for at ruinere
folk. Nå, men så tager vi da bare noget overarbejde. Gruppen "Tonight" har
allerede skudt 3 cd-er af på under et år.

Det lader til at dansktopmusikken er ved at sprænge alle rammer i Danmark.
Er den virkelig under så kraftig accelleration at der er økonomi i at smide
hele 3 cd-er på markedet hvert år. Nå, ja. Heidi Hauge udnytter jo også den
enorme popularitet til at sende 2 cd-er ud om året. Hvad bliver det næste? -
4 cd-er på et år???
Jeg må have lønforhøjelse.

Oversat til næseringsk: Der er en kraftig tilbagegang, hehe

Hilsen Åge

Fra : Wolff

Dato : 08-06-03 01:24

> Ja ikke nok med at Kim og Hallo lige har væltet to cd-er ud på markedet.

ÆV!

> Nu meddeler Skive Folkeblad at de allerede er igang med den næste.

Dvs. 3 mennesker nu ved det + Mig!

> Nu er dansktoppen i så kraftig en fremgang at de er i fare for at ruinere
> folk. Nå, men så tager vi da bare noget overarbejde. Gruppen "Tonight" har
> allerede skudt 3 cd-er af på under et år.

Kvantitiet over kvalitet - Det undrer da ingen. Nu jeg tænker mig om, så
selvom Lim Og Helluh skulle tage en sjælerensende tur i Tibet og virkelig
samle inspiration til et album, så er de stadig omkring 1½ Autobahn fra
kvalitet

Ruinere folk?... Den dag jeg holder op med at slikke på gammel ost, kan det
være jeg går over til Slim og Balou... Det stinker jo lige vidt!!!

> Det lader til at dansktopmusikken er ved at sprænge alle rammer i Danmark.

Ja hej!!! - Tankstationer går helt væk fra at sælge benzin, og går helt over
til at at være rent tæppebanker forhandler

> Er den virkelig under så kraftig accelleration at der er økonomi i at
smide
> hele 3 cd-er på markedet hvert år?

Det er vel forurening af markedet - Du husker måske hvad svenskerne synes om
den olie der er kommet ind på deres strande.... Det er så en anden slags
forurening, men heldigvis en del mildere...

> Nå, ja. Heidi Hauge udnytter jo også den
> enorme popularitet til at sende 2 cd-er ud om året. Hvad bliver det næste?

Uanede mængder grillet ost, og måske endda hvaler der udgiver deres egen
cykel!

> 4 cd-er på et år???

Nej Åge - Det jeg lige har sagt!

> Jeg må have lønforhøjelse.

Du skal få alle de dansktop CD'ere du kan spise, Åge .

> Oversat til næseringsk: Der er en kraftig tilbagegang, hehe

Det er hvad der kan ske.... Dansktop er jo heller ikke fedt, så det er bare
et spørgsmål om tid får folk opdager den rigtige musik og går i de baner. Så
er de mennesker frie for at sniffe de samme 3 akkorder hele tiden, og
begynder at tænke mere over teskter der handler om andet end enebærbuske og
æbleflæsk, samt havemøbler

> Hilsen Åge

Jo tak Tåge.... Synes jeg vist også du har sagt rigeligt . God
weekend....

P.S. Orgelkatolik!

Mdh

Dr. Wolff

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 16:33

Wolff <wolff@postman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbt01u$hlu$1@news.cybercity.dk...

> Uanede mængder grillet ost, og måske endda hvaler der udgiver deres egen
> cykel!

Hvad drikker du?

Hilsen Åge

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 08-06-03 20:16

> Hvad drikker du?

Noget, der holder hans liv meningsfyldt - istedet for at spamme
dk.kultur.musik med gammel-heder om Kim & Farvel...

// Troels