Brunch udefra ?
Fra : René Hansen

Dato : 06-06-03 17:32

Hej

Vi skal holde et brunch selskab for 30 mennesker hjemme. Istedet for at
knokle med det selv kunne vi godt tænke os det leveret udefra.

Vi har forhørt os lidt omkring uden held. Jeg tænkte måske der var nogen
herinde der kunne anbefale et sted de har brugt til brunch levering ?

God weekend

René Hansen

Fra : zcully

Dato : 06-06-03 19:27

"René Hansen" <_lukather@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Vi har forhørt os lidt omkring uden held. Jeg tænkte måske der var nogen
> herinde der kunne anbefale et sted de har brugt til brunch levering ?

Du skal nok lige nævne hvor i landet det er du bor?
Det vil gøre det lidt nemmere

/Zcully

Fra : René Hansen

Dato : 06-06-03 20:20

ups glostrup

Fra : kim rasmussen

Dato : 06-06-03 22:52

hej zcully

Ring til en af dit områdets kokke og spørg om en pris til 30 mennesker,der
er sikkert en god kok der kan hjælpe dig.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk
Din køkkenchef på nettet

Fra : hansen

Dato : 07-06-03 08:31

"René Hansen" <_lukather@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har forhørt os lidt omkring uden held. Jeg tænkte måske der var nogen
> herinde der kunne anbefale et sted de har brugt til brunch levering ?

Prøv www.madmanipulation.dk. De ligger godt nok på Østerbro, men leverer
sikkert til Glostrup.