Copy band
Fra : Jimmy

Dato : 06-06-03 11:22

Hey

Går og leger lidt med tanken om at starte et band op. Jeg spiller guitar og
synger, og forestiller mig at spille amerikansk/Canadisk rock, som jo er
rimeligt populært for tiden. Har ikke spillet i band i ca. 10 år, så er lidt
ude af træning med at spille sammen. Forestiller mig at spille rent kopi
materiale fra et bestemt band.

Det kunne være interessant at høre fra bassist/trommeslager samt ???

Om det bliver til noget kommer helt an på om vi kan samle nogle gutter som
er med på ideen, og vi kan finde ud af at koordinere mødetidspunkter m.m.

Jeg forestiller mig at vi arbejder forholdsvis målrettet så vi kan komme ud
og spille, men mål og midler kan vi jo snakke om.

KBH's området.

Jimmy
jimbo@nielsen.mail.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-03 21:20

det lyder som en virkelig original idé!!!!!!!

held og lykke med projektet

:)

Jimmy <pleasereplyinnewsgroup@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee06c75$0$76157$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-06-03 22:05

b wrote:
> det lyder som en virkelig original idé!!!!!!!
>
> held og lykke med projektet
>
> :)

Sporer jeg en vis ironi her, eller er jeg ved at blive kynisk...

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 22:10

Ironi?
Jeg synes da det er stort når folk har en erkendelse af at være talentløse
selv, men at de stadig ønsker opmærksomheden.
Nogle melder sig til Big Brother ellr popstars andre efterligner folk der
allerede er kendte, det er da et skudsikkert koncept!
selv kunne jeg overveje at lave noget singback til bjørn tidmann, måske
johnny reimer - jeg kan (næsten) de frække bevægelser Johnny laver med sin
guitar på scenen, ok jeg kan ikke spille på den - Men det er der sgu da
ingen der opdager - jeg skal jo bare stå og bevæge mig på en rigtigt lækker
reimersk måde og så tælle trusserne efter showet.
Der er dømt sikkert hit - er nødt til at afbryde nu - skal lige ringe til
Billedbaldet.

:)

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbqvjh$1fbk$1@news.cybercity.dk...

Fra : Simon Rasch

Dato : 09-06-03 02:32

> [...]
> reimersk måde og så tælle trusserne efter showet.
> Der er dømt sikkert hit - er nødt til at afbryde nu - skal lige ringe til

At indlægget måske ikke skulle postes i en NG der hedder noget med
stillinger, ok...men det er da fint at ville genoptage en hobby.

Nu handler musik (fremførelse) jo om andet end opmærksomhed. Jeg synes mere
det virker som om du har behov for opmærksomhed med dine bøvede og usaglige
kommentarer.

/Simon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 10-06-03 02:26

Simon Rasch wrote:

> [...]
>
> Nu handler musik (fremførelse) jo om andet end opmærksomhed. Jeg
> synes mere det virker som om du har behov for opmærksomhed med dine

Til gengæld kan han skaffe Christiania ind på rådhuspladsen.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Jimmy

Dato : 10-06-03 10:13

> Jeg synes da det er stort når folk har en erkendelse af at være talentløse
> selv, men at de stadig ønsker opmærksomheden.

Jeg ønsker blot at lave noget som jeg synes er sjovt. Har selv lavet mange
numre i min tid, men synes at det andet her kunne være sjovt. Hvis man vil
ud og spille vil folk jo som regel høre noget som de kender. 60'er kopi
bands plejer f.eks. at sætte godt gang i en fest. Der er da forskel på de
kopi bands, men at kalde dem alle talentløse. Tjaeh, de kan i hvert fald
spille sammen og de har det sjovt.

> Nogle melder sig til Big Brother ellr popstars andre efterligner folk der
> allerede er kendte, det er da et skudsikkert koncept!

Jamen jeg er ligeglad med at være kendt. Desuden aner du jo ikke hvem jeg
er. Har du tænkt på at jeg måske kunne være kendt allerede?

> [...]
lækker
> reimersk måde og så tælle trusserne efter showet.

Hvis bare du kan lide det du laver! Held og lykke med det!