iframes
Fra : Tonni Aagesen

Dato : 05-06-03 15:18

Hejsa NG,

Hvodan fanger jeg et div-element iframe med JS? Noget ala:

parent.frameName.divName.className='foobar';

eller hur?

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 05-06-03 16:25

Tonni Aagesen <use.my@signature.please> writes:

> Hejsa NG,
>
> Hvodan fanger jeg et div-element iframe med JS?

Hvad er et div-element iframe? Div og iframe er to forskellige
elementer.

> Noget ala:
>
> parent.frameName.divName.className='foobar';

Du vil gerne have fat i en div der er i en iframe i samme dokument
som koden?

window.frames["iframeNavn"].document.getElementById("divNavn")

/L

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 18-06-03 12:26

Lasse Reichstein Nielsen wrote:

> Du vil gerne have fat i en div der er i en iframe i samme dokument
> som koden?
>
> window.frames["iframeNavn"].document.getElementById("divNavn")

Det lykkedes dig at gennemskue kluntede formulering - takker :)

Tonni Aagesen
<agent29 AT stofanet DOT dk>