|
| Ruller på Neo's 45 Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 03-06-03 21:32 |
|
Hejsa,
Jeg har en Yamaha Neo's 45-scooter, der egentlig kører meget godt
Meeen, optrækket er ikke for godt mere, og jeg er blevet anbefalet at købe
nye ruller...
Hvor tunge er std.-rullerne på en Neo's 45?, og vil det være en fordel for
mig, at gå efter topfart, eller lidt bedre optræk; og hvor tunge vil I
anbefale? Jeg går nok efter at købe Polini-ruller, hvis det har noget at
sige?
// Troels
| |
martinussen (04-06-2003)
| Kommentar Fra : martinussen |
Dato : 04-06-03 00:11 |
|
Jeg har godt nok en Yamaha Neo's 30', den har som standard 7 grams.. Mon
ikke det er det samme`?
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Old Man (04-06-2003)
| Kommentar Fra : Old Man |
Dato : 04-06-03 18:06 |
|
On Tue, 3 Jun 2003 22:32:07 +0200, "Troels [around 9000]"
<puttitat@adslhome.dk> wrote:
>Hejsa,
>
>Jeg har en Yamaha Neo's 45-scooter, der egentlig kører meget godt
>
>Meeen, optrækket er ikke for godt mere, og jeg er blevet anbefalet at købe
>nye ruller...
>
>Hvor tunge er std.-rullerne på en Neo's 45?, og vil det være en fordel for
>mig, at gå efter topfart, eller lidt bedre optræk; og hvor tunge vil I
>anbefale? Jeg går nok efter at købe Polini-ruller, hvis det har noget at
>sige?
>
>// Troels
>
Hej.
Yamaha Neo's 45 kører som standard med 6,5 grams ruller.
Mvh. Torben.
| |
Troels [around 9000] (04-06-2003)
| Kommentar Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 04-06-03 18:25 |
|
"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3edd05cc$0$83051$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
Tillægsspørgsmål:
Hvis jeg vil have topfart, hvad skal jeg så? Tungere ruller, eller? Og hvad
med acc. (er jo så det modsatte.)
// Troels
| |
martinussen (04-06-2003)
| Kommentar Fra : martinussen |
Dato : 04-06-03 18:35 |
|
> Tillægsspørgsmål:
>
> Hvis jeg vil have topfart, hvad skal jeg så? Tungere ruller, eller? Og
hvad
> med acc. (er jo så det modsatte.)
Det er helt rigtigt.. Tungere ruller højere topfart - lettere ruller
hurtigere i accelration..
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
Troels [around 9000] (04-06-2003)
| Kommentar Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 04-06-03 23:19 |
|
> Det er helt rigtigt.. Tungere ruller højere topfart - lettere ruller
> hurtigere i accelration..
Så var jeg ikke helt galt på den.
Tak for hjælpen! til jer alle!
// Troels
| |
Troels [around 9000] (04-06-2003)
| Kommentar Fra : Troels [around 9000] |
Dato : 04-06-03 23:27 |
|
> Det er helt rigtigt.. Tungere ruller højere topfart - lettere ruller
> hurtigere i accelration..
Tillægsspørgsmål igen... Er 1 gram tungere/lettere noget der VIRKELIGT kan
mærkes, eller skal vi ændre 2 gram eller mere, før der sker noget?
// Troels
| |
martinussen (05-06-2003)
| Kommentar Fra : martinussen |
Dato : 05-06-03 08:28 |
|
Tillægsspørgsmål igen... Er 1 gram tungere/lettere noget der VIRKELIGT
kan
mærkes, eller skal vi ændre 2 gram eller mere, før der sker noget?
For mig skal jeg skifte med en interval på 3 gram før der virkelig kan
mærkes en forskel. Men så er det fx. også 2-3 km/t. på toppen. lidt
forskelligt efter knallert selvfølgelig. Men hvis din knallert ikke
kører helt "rent" så kan der være ingenting ved siden af fx. 0,5 gram
for lidt eller meget..
--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"
| |
|
|