Brændeovnsplade
Fra : KLH

Dato : 28-03-01 13:53

Vi skal til at skifte / flytte brændeovnen. Desværre passer standardpladerne
der kan leveres fra brændeovnsforhandleren ikke 100 pct. ind i det nye. Er
der nogen der kender et sted, hvor man for rimelige penge kan få special
lavet en plade til at have brændeovnen stående på? Eller er der andre gode,
ikke for besværlige ideer ?

--
KLH

Fra : HuH

Dato : 29-03-01 07:35

Prøv evt. Odherreds Pejsecenter. www.odspejs.dk
De ved alt om brændeovne, pejse mv.

Held & Lykke.

/Thomas

Fra : Brian

Dato : 29-03-01 11:15

Hej !

Du kan evt. få lavet en glasplade hos glarmesteren hvis det var en ide, de
kan jo fås i både klare og røgfarvet. En lokal smed kan også skære en
stålplade til dig, du kan så evt. selv male den.

Hilsen Brian.

Fra : Holten

Dato : 29-03-01 20:28

Jeg købte en jernplade hos sanistål, og skar den ud med min stiksav.
Derefter fik jeg den pulverlakeret.
Pris i alt kr. 800,00

MVH

Holten
KLH <haegg@get2net.dk> skrev i en news:hblw6.212$PF4.7217@news.get2net.dk...

Fra : Johan Myhre Andersen

Dato : 30-03-01 02:13

KLH wrote:

> [...]
> lavet en plade til at have brændeovnen stående på? Eller er der andre gode,

Skal den stå på en metalplade?
Du kan jo også lægge klinker der, hvor ovnen skal stå.

--Johan