Kokken og Jomfruen
Fra : Bent L.

Dato : 30-05-03 19:14

Hej gruppe,

jeg vil bare høre om der er nogle der har gode / dårlige erfaringer med
koggen og jomfruen.

Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse angående maden derfra, men
pludselig hører jeg så om nogle der har fået noget mindre godt.

Jeg overvejer selv af få med derfra.

Håber på svar

Hilsen
Bent L.

Fra : pepsimax

Dato : 30-05-03 18:57

"Bent L." skrev d. 30-05-03 19:14 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse angående maden derfra, men
> pludselig hører jeg så om nogle der har fået noget mindre godt.

Hej Bent

jeg har prøvet dem for ca 2 md siden
og det var bare helt i top
mvh
Pepsimax

http://www.kandu.dk/

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-03 19:03

"Bent L." <DK_BL@hotmail.com> writes:

> [...]
>
> Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse angående maden derfra, men
> pludselig hører jeg så om nogle der har fået noget mindre godt.

Prøv at søge på Google Groups, det har været oppe mange gange før.
Alternativt kan du prøve at gå ind på siden http://www.bryllup.dk. Der
er et forum, hvor det også livligt er blevet debatteret.

Men en kort opsummering er: Nogle steder er det godt, andre gange er
det frygteligt, men generelt går man hvad man betaler for, altså ikke
nogen større kulinarisk oplevelse.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : stormfeldt

Dato : 30-05-03 19:12

Har prøvet dem, ingen problemer og meget dejlig mad

Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 30-05-03 20:33

"Bent L." skrev i en meddelelse
> jeg vil bare høre om der er nogle der har gode / dårlige erfaringer med
> koggen og jomfruen.

Meget dårlig erfaring. Søg på google.com efter en lignende tråd, det er ikke
så længe siden igen, at der var en anden der spurgte

Nette

Fra : Bent L.

Dato : 30-05-03 22:39

"Bent L." <DK_BL@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse angående maden derfra, men
> pludselig hører jeg så om nogle der har fået noget mindre godt.

Jeg takker meget for svarene, og vil nok overveje om det er værd at få mad
derfra.

mvh

Bent.

Fra : Camain

Dato : 31-05-03 10:36

Har selv fået fra den "oprindelige" Kokken og Jomfruen i Gislev. ud over en
lasagne der havde fået salt i "kærlige" mængder så var det fremragende.
man kunne ikke smage/se/lugte på nogen måde at der var mad fra et
storkøkken/industri.
Det var mørt lækkert og der var så rigeligt af det, nok til dagen efter

Venlig hilsen

Jesper Bennetzen. Midtfyn

Fra : Henrik Hansen

Dato : 31-05-03 11:23

> Jeg takker meget for svarene, og vil nok overveje om det er værd at få mad
> derfra.
>
> mvh
>
> Bent.

Jeg har indtil flre gange oplevet arrangementer med mad fra Kokken og
Jomfruen. Dette i næsten alle varianter. stort bryllup, store fødselsdage,
små arrangementer med 15 personer, barnedåb. Alle gange har det været
pragtfuld mad - og absolut ikke til at klage over.

Når jeg skal have fest på et tidspunkt vil det ikke genere mig at bestille
fra Kokken og Jomfruen

MVH

Henrik

Fra : connie-toft

Dato : 30-05-03 22:34

Hej Bent.

Hvor i landet bor du????

Jeg har været til en fest, hvor maden var fra Kokken og Jomfruen i Kolding.
Det var ikke noget at råbe ret meget hurra for!! Ret kedligt og lettere
slanten mad!

Kan du ikke finde en/eller flere som kan lave mad hvor du/i skal holde
fest???

God "jagt" på god mad"!

Connie

Fra : Helga

Dato : 31-05-03 12:15

"Bent L." <DK_BL@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har hele tiden haft en god fornemmelse angående maden derfra, men
> pludselig hører jeg så om nogle der har fået noget mindre godt.

Jeg tror det kommer meget an på hvor i landet du skal have fra.
Den i København er ikke specielt god, hvorimod den på Vestsjælland er rigtig
god.
Her taler jeg af egen erfaring.
De øvrige i landet kender jeg ikke til

vh
Helga

Fra : Jesper Fontain

Dato : 31-05-03 12:30

Min mand og jeg fik mad fra Kokken og Jomfruen i Mundelstrup (8381) til
vores bryllup.

Mad derfra kan kun anbefales, især kødet var yderst lækkert. Det var en stor
succes.

Hilsen Jette

Fra : Nette

Dato : 31-05-03 15:04

"Helga" skrev i en meddelelse
> Jeg tror det kommer meget an på hvor i landet du skal have fra.

Det tror jeg, du har ret i. Men jeg tror også, det betyder noget, hvor meget
de har at lave den dag man skal have leveret. Kvaliteten bliver ofte
forringet, hvis der ikke er ordentligt tid til at "kræse" om det.

> Den i København er ikke specielt god, hvorimod den på Vestsjælland er
rigtig
> god.
> Her taler jeg af egen erfaring.
> De øvrige i landet kender jeg ikke til

Århus har jeg meget dårlig erfaring med.

Nette

Fra : JS

Dato : 31-05-03 22:51

> Århus har jeg meget dårlig erfaring med.

Det har jeg også. Jeg har aldrig før spist noget steg der smagte og lugtede
så meget af selvdød ko... Føj!

Fra : ekyt

Dato : 04-06-03 19:34

Hej Gruppe
Jeg har erfaringer fra flere fester med mad fra Kokken og Jomfruen i
Kolding. Og maden er helt ok og der er bestemt nok af det - man skal
bare huske at have nogle hjælpere til at stå i køkkenet. Alt det varme
mad skal varmes op - tit har man ikke tænkt på det og tit er der slet
ikke kapacitet til at gøre det. Derfor vil jeg ikke vælge Kokken og
Jomfruen hvis jeg skal holde en fest derhjemme, der er ikke noget værre
end noget fis lunkent mad. Når man bestiller mad fra en kro eller et
hotel er maden altid så varm man bare kan servere den - men det er som
sagt ikke tilfældet ved Jokken & Jomfruen (jeg tror det er fordi de
laver det om formiddagen - så kan det jo umuligt holde sig varmt til om
aftenen.
God fest.
Hilsen Ekyt

http://www.kandu.dk/

Fra : Nette

Dato : 04-06-03 23:19

"ekyt" skrev i en meddelelse
(jeg tror det er fordi de
> laver det om formiddagen - så kan det jo umuligt holde sig varmt til om
> aftenen.

Det håber jeg da ikke. Jeg kan lige forstille mig, hvor god en bakteriebombe
maden ville være til aften, hvis det står lunt en hel dag.

Nette