Randi Laubek
Fra : Kim L.

Dato : 30-05-03 17:55

Hej NG

I går var der en koncert med Randi Laubek i radioen 29/5.

Det viste jeg desværre ikke, for den ville jeg meget gerne have hørt!!!

Er der nogen som ved om man på en eller anden måde kan komme til at høre
denne koncert??

M.v.h.

Kim L.

Fra : OleK

Dato : 30-05-03 21:10

> Er der nogen som ved om man på en eller anden måde kan komme til at høre
> denne koncert??

Det kan man godt ...

Send mig en mail og lad os aftale nærmere.

M.v.h.
Ole

Fra : Queenie

Dato : 30-05-03 21:18

"OleK" skrev d. 30-05-03 21:10 dette indlæg :

> Det kan man godt ...
>
> Send mig en mail og lad os aftale nærmere.
>
> M.v.h.
> Ole

ahhhh kan man lige hoppe på vognen her? :D

http://www.kandu.dk/

Fra : Lauridsen

Dato : 30-05-03 22:56

Hej Ole
Den koncert kunne jeg også godt tænke mig at få fat i...

Kan vi finde ud af et eller andet?

Mvh.
Lars

Fra : Jakob

Dato : 31-05-03 09:07

> Det kan man godt ...
>
> Send mig en mail og lad os aftale nærmere.
>
> M.v.h.
> Ole

Den koncert kunne jeg godt tænke mig at høre! Må jeg springe på også?

/Jakob

Fra : OleK

Dato : 31-05-03 09:18

Min mailudbyder har været ustabil det sidste døgns tid - så jeg ved ikke, om
i også har sendt en mail.
Helt generelt er min holdning, at det er fint, hvis I har et eller andet at
bytte med.
Jeg selv er MEGET til TV-2 og Gnags men også interesseret i andre (specielt
danske) kunstnere.
Og har I ikke noget at bytte med - så finder vi også ud af det alligevel.

Mvh
Ole

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-05-03 10:30

d. 30/05/03 18:54 skrev Kim L. på kl882@hotmail.com i artiklen
3ed78d10$0$258$ba624c82@nntp05.dk.telia.net:

> Er der nogen som ved om man på en eller anden måde kan komme til at høre
> denne koncert??

Iflg. Randis egen hjemmeside genudsendes den på P3 i juni.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Kim Petersen

Dato : 31-05-03 13:16

> Iflg. Randis egen hjemmeside genudsendes den på P3 i juni.

Mange tak for tippet!

Fra : Kim L.

Dato : 01-06-03 12:08

Hej Børge

Tja...ved ikke rigtig hvad man skal tro. På hjemmesiden stod der også at
koncerten ville blive sendt den 30., i følge DR bliver koncerten ikke
genudsendt....så men man kan da håbe!!!

Kim

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 01-06-03 13:04

d. 01/06/03 13:08 skrev Kim L. på kl882@hotmail.com i artiklen
3ed9deb2$0$4354$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Tja...ved ikke rigtig hvad man skal tro. På hjemmesiden stod der også at
> koncerten ville blive sendt den 30., i følge DR bliver koncerten ikke
> genudsendt....så men man kan da håbe!!!

OK. Jeg ved slet ikke noget, og har selv ingen ambitioner om at ville høre
koncerten i radioen.

Selv er jeg 42 år og hørte Randi Laubek for første gang for en måned siden,
da jeg havde købt hendes nyeste CD, fordi jeg langt tidligere havde købt en
billet til hendes koncert på Tante Olga i Randers den 9. maj. Det var lidt
underligt at købe en billet til en koncert med en sangerinde, hvis musik jeg
aldrig havde hørt, og hvis navn jeg kun kunne huske at havde hørt sporadisk
en gang, men jeg syntes, der skulle ske noget nyt, og jeg blev absolut ikke
skuffet. Senere har jeg også købt CD'en "Ducks and Drakes".

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen