Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blånistret på fotopapir
Fra : MA

Dato : 30-05-03 14:00

Anvender Canon Digital Ixus 400. Billedernes farvebalance, lysforhold m.v.
perfekte på fladskærm og ved udprint på almindeligt papir. Men på fotopapir
som Canon Photo Paper Pro og HP Glossy samt på Kodak Picture Paper Glossy
bliver billederne for mørke og blånistrede. Har forsøgt at gøre dem lidt
lysere og mindre blå manuelt, men da det er et generelt problem for alle
billeder ville jeg høre et godt råd til hvad og hvordan jeg indstiller så
udprint på fotopapir er i overensstemmelse med det der ses på skærmen der
s.a. viser det korrekte billede. Printer i 300 dpi på en HP PSC 750.

Venligst
--
Martin
ma_dk@nospamhotmail.com

Fra : emj

Dato : 30-05-03 14:17

On Fri, 30 May 2003 14:59:45 +0200, "MA" <ma_dk@nospamhotmail.com>
wrote:

>Printer i 300 dpi på en HP PSC 750.

Så brug HP PjotoPaper i stedet for Canons
Sørg for at Printeren er indstillet til "automatis at anvende bedste
farveprofil", så vil jeg gætte på, at dit problem med at udskrive
fotobilleder er væk.
Hilsen emj

--
www.enterpol.dk