Ægnudler
Fra : Anne Stokholm

Dato : 29-05-03 12:39

Hejsa..

Jeg har fået smag for ægnudler til diverse retter, så dem er jeg
begyndt at købe en del af. Nu kunne jeg så bare godt tænke mig at vide
hvor man får flest for pengene. I de supermarkeder vi har her i
nærheden koster de 14 kroner for en pakke med fire plader i (kan ikke
huske hvor mange gram det er). Er der nogen der kender til andre
steder (jeg bor i Allerød)?

--
Venlig hilsen
Anne Stokholm

I know that I have done many things
to give you reason not to listen to me
- Sinead O'Connor -

Fra : Nette

Dato : 29-05-03 20:49

"Anne Stokholm" skrev i en meddelelse

I de supermarkeder vi har her i
> nærheden koster de 14 kroner for en pakke med fire plader i (kan ikke
> huske hvor mange gram det er). Er der nogen der kender til andre
> steder (jeg bor i Allerød)?

Hejsa
Jeg køber dem i de kinesiske forretninger, der er de billigst. Men jeg er
fra Jylland, så jeg ved at gode grunde ikke ret meget til kinesiske butikker
i ALLERØD

Nette

Fra : Jochke

Dato : 29-05-03 23:25

"Nette" <nettesnetpost@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Jeg køber dem i de kinesiske forretninger, der er de billigst. Men jeg er
> fra Jylland, så jeg ved at gode grunde ikke ret meget til kinesiske

Der er en del kinesiske forretninger ved hovedbanen. Kan ikke lige huske
hvad gaden hedder, men det er den der går på tværs ved enden af Istedgade,
ved hovedbanen. Der ligger en Pølsevogn lige når man kommer ud fra banen. Du
kan ikke undgå at se forretningerne. De har et stort udvalg af diverse
nudler.

--
/Jochke

Fra : Jochke

Dato : 29-05-03 23:29

"Jochke" <ask@me.com> wrote in message

> [...]
Du
> kan ikke undgå at se forretningerne. De har et stort udvalg af diverse

Efter en hurtig tur på krak kan jeg se den hedder Reventlowsgade. :)

--
/Jochke