Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Karneval 2003 i Aalborg
Fra : U. Pedersen

Dato : 25-05-03 10:16

Hejsa

Så er der friske billeder fra Karneval 2003 i Aalborg
http://www.digifoto-nord.dk/karneval/index.html

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Jens Christensen

Dato : 25-05-03 15:41

Hej
Der er nogle fine billeder imellem skal jeg love for. --Du har været mere
heldig end mig...kom til at sætte kameraet på en forkert indstilling på de
første mange billeder, da jeg hurtigt skulle have fundet det frem, så en del
af mine er blevet dårlige...
Hvis det skulle have interesse har jeg også lige smidt nogle op på
www.dksoft.dk
Jeg har ikke lige fået beskåret alle endnu, og det er ikke alle der er lige
gode (smed ukritisk en stak op, da jeg lige skulle vise dem til nogen), men
der er et par gode imellem også...der kommer flere når jeg får tid til at
sortere i alle dem jeg har taget.
Det var ellers et godt karneval !

Mvh.
Jens Christensen