Nye Led Zeppelin udgivelser i handlen
Fra : Naess

Dato : 26-05-03 20:17

Til Led Zep fans vil jeg kort gøre opmærksom på, at der i dag er kommet to
udgivelser i handlen.

En 2 disc DVD/VHS på 5 timer og 20 min. med numre fra forskellige
koncertoptagelser.
Royal Albert Hall 1970
Madison Square Garden 1973
Earls Court 1975 (bla. akustisk set)
Knebworth 1979
I ekstra matrialet findes bla. sort/hvid optagelserne fra "The Danish TV
Show" i 1969.
Kr. 349.95

En 3 disc CD "How the west was won" med en komplet koncert fra 1972,
sammensat fra 2 koncerter med 2 dages mellemrum - Long Beach Arena og LA
Forum.
Kr.219.95

Nu har jeg skamlyttet til dem hele dagen og må sige at de er et must for
alle Led Zep fans!

--
Hilsen / Regards
Kevin Naess

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 26-05-03 21:54

Naess skrev:

> [...]
> Forum.
> Kr.219.95
>
> Nu har jeg skamlyttet til dem hele dagen og må sige at de er et must for

Tilykke! Den officielle udgivelsesdato er ellers d.27.; altså imorgen.
Jeg har set promo DVD´en, og læst masser af anmeldelser, og har ikke
megen tvivl tilbage om at disse udgivelser vil sætte deres præg på 2003
- på mange måder.

hvm
--
"Innocence is bliss; Ignorance is evil."

Fra : Søren

Dato : 26-05-03 22:15

> [...]
> Jeg har set promo DVD´en, og læst masser af anmeldelser, og har ikke
> megen tvivl tilbage om at disse udgivelser vil sætte deres præg på

Det var nu idag, d.26. maj, den udkom her i Europa, imorgen udkommer den så
i USA og 11. juni i Japan.

/Søren