Nyt forum for DTP´ere
Fra : Villy Erichsen

Dato : 26-05-03 16:56

http://www.dtpforum.dk
Det ser lovende ud - måske noget for Morten Lind.
Der er ikke så meget nu - men det skal nok komme.
Her sker der jo ikke så meget for os DTP´ere - heller ikke i Grafik
gruppen.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-05-03 17:36

nobody writes:
> [...]
>Der er ikke så meget nu - men det skal nok komme.
>Her sker der jo ikke så meget for os DTP´ere - heller ikke i Grafik

Man kan sgu godt blive lidt bekymret over den gruppe
Ved at registrere dig som ruger i dette forum

Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og
kostbare tapeter og billeder væggene. Hermann Hesse

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-05-03 17:53

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
> Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og
> kostbare tapeter og billeder væggene. Hermann Hesse

Hvis du laver to bindestreger med et mellemrum bagefter, får du en fin
skillelinje før din signatur. Det glæder især os MacSOUP brugere, da
din signatur så bliver fint grå og kan adskilles fra resten af posten.
Men det er en default for signaturer.

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Villy Erichsen

Dato : 27-05-03 05:06

In article <fc.0073fb6b05388c773b9aca00bfcfb0a1.5388cd3@net.dialog.dk>,
Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Man kan sgu godt blive lidt bekymret over den gruppe
> Ved at registrere dig som ruger i dette forum
Ja, jeg kan godt lide at ruge lidt over tingene

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X
http://www.dtpforum.dk stedet hvor professionelle grafikere søger - og giver
gode råd.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-05-03 17:55

nobody writes:
>Det ser lovende ud
Ja, det kunne sagtens gå hen og udvikle sig til noget mange kan have glæde
af. Tak for tippet!

Fra : Morten Lind

Dato : 26-05-03 19:03

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> [...]
> Der er ikke så meget nu - men det skal nok komme.
> Her sker der jo ikke så meget for os DTP´ere - heller ikke i Grafik

Mobber du, Villy))))))

Jeg har set det, og har meldt mig ind, men jeg tror, jeg er blacklisted,
for jeg kan ikke oprette indlæg))))

Det er nok Echelon, der frasorterer DtP´ere in spe, hæ.....

Hej
M.
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Jørgen Angel

Dato : 26-05-03 20:01

Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk> wrote:

> www.dtpforum.dk

Har kun lige snuset til det, men det ser godt ud. Der er også en gruppe
med GoLive, bemærkede jeg.

Tak for tippet!!

Med venlig hilsen

Jørgen Angel

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-05-03 20:02

firstname@home.lastname.dk (david blangstrup) writes:
> [...]
>skillelinje før din signatur. Det glæder især os MacSOUP brugere, da
>din signatur så bliver fint grå og kan adskilles fra resten af posten.
OK altså sådan her?

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11

Fra : David Blangstrup

Dato : 26-05-03 21:50

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> OK altså sådan her?

Jæs!

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-05-03 20:05

mortenlind@mail.tele.dk (morten lind) writes:
>Jeg har set det, og har meldt mig ind, men jeg tror, jeg er blacklisted,
>for jeg kan ikke oprette indlæg))))
He he, det er fordi du ikke kan gennemskue knapperne i bunden af
skræmbilledet. Jeg tror du skal klikke på den knap der hedder noget i
retning af at oprette nyt emne elelr noget i den retning. Ikke vanvittig
logisk, når man sidder og stirrer efter en knap der hedder Send!
Men på den anden siden, så er det jo godt nok, fordi vi så er mange, der
kan træde til og hjælpe dig. Og det er jo dejligt at hjælpe nogen, hvor
man kan mærke at der virkelig er behov. Ja altså, det er jo ikke for at
træde i noget, det er bare ret lækkert for Hattedamen i os alle, at se det
vi gør, også virker, ja altså ikke fordi...........

)))

Tak for sidst ))))

--

Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11

Fra : Morten Lind

Dato : 26-05-03 20:25

> [...]

> træde i noget, det er bare ret lækkert for Hattedamen i os alle, at se det
> vi gør, også virker, ja altså ikke fordi...........

Hæ, hæ )))

(hviske, hviske: hvad er det liiiiiiige, du refererer til - nej - jeg
vil måske slet ikke vide det?).))))))

Hej fra
Morten
--
[2730]..når fantasien får luft, blæser nye vinde..(ML)

Fra : Villy Erichsen

Dato : 27-05-03 05:12

In article <fc.0073fb6b0538a10b3b9aca00bfcfb0a1.538a182@net.dialog.dk>,
Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> He he, det er fordi du ikke kan gennemskue knapperne i bunden af
> skræmbilledet.
Man kan jo blive helt "skræmt"

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-05-03 20:54

mortenlind@mail.tele.dk (morten lind) writes:
>(hviske, hviske: hvad er det liiiiiiige, du refererer til - nej - jeg
>vil måske slet ikke vide det?).))))))
Ikke noget fysisk, ikke noget fysisk. Blot muligheden for at ydmyge dig en
smule - den slags tak for sidst... ))

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 06:43

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Ikke noget fysisk, ikke noget fysisk. Blot muligheden for at ydmyge dig en
> smule - den slags tak for sidst... ))

Nåeh.....fra dén gang, vi drillede dig en årle morgenstund?)))))))
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-05-03 00:15

firstname@home.lastname.dk (david blangstrup) writes:
>Jæs!
Jamen altså, det er ligefør man sidder og føler sig helt nørdet

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-05-03 07:58

nobody writes:
>Man kan jo blive helt "skræmt"
Skræmmeopløsning?
Er en skræm på 800X600 meget farlig )))

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-05-03 07:59

mortenlind@mac.com (morten lind) writes:
>Nåeh.....fra dén gang, vi drillede dig en årle morgenstund?)))))))
Jeps, jeg bærer godt nok ikke nag, men jeg husker vældig godt ))

Fra : Morten Lind

Dato : 27-05-03 08:33

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jeps, jeg bærer godt nok ikke nag, men jeg husker vældig godt ))

He, he.....equal, right?
M.
--
[2000]..hverken enten eller, blot både og...(ML)

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 27-05-03 09:20

mortenlind@mac.com (morten lind) writes:
>He, he.....equal, right?