Hvordan resetter man en Airport base ?
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-05-03 15:22

Er ved at lave et netværk, men bruger kan ikke huske adgangskoden.

Det er vist den første udgave.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Johnny Louis

Dato : 26-05-03 16:59

> Er ved at lave et netværk, men bruger kan ikke huske adgangskoden.
>
> Det er vist den første udgave.

Jeg mener det er noget med en papirklip ind i et lille hul men lige
nøjagtig hvor og hvordan kan jeg ikke huske.
Johnny Louis

Fra : Alex Sobocki

Dato : 26-05-03 17:19

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Jeg mener det er noget med en papirklip ind i et lille hul men lige
> nøjagtig hvor og hvordan kan jeg ikke huske.

Hej!

Jeg sidder selv på et AirPort Extreme netværk, så jeg kender (desværre)
ikke særlig meget til de gamle baser, men på min skal man holde den
lille reset-knap inde i 5 sekunder, og derefter er den ressetet, hvor
passwordet så helt automatisk bliver "public".

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 26-05-03 17:19

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Jeg mener det er noget med en papirklip ind i et lille hul men lige
> nøjagtig hvor og hvordan kan jeg ikke huske.

Der sidder et lille bitte hul i bunden, som man resetter basen med. Så
er en nykonfiguration ganske nem

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/