Lever
Fra : Rikke & Jesper

Dato : 27-03-01 18:27

Hej.
Er der nogen der kan oplyse mig om hvormeget fedtindholdet af 100g
kalvelever er.

På forhånd tak. Rikke

Fra : Bettina Madsen

Dato : 27-03-01 19:03

> Er der nogen der kan oplyse mig om hvormeget fedtindholdet af 100g
> kalvelever er.

Det er 1,5 g fedt/100g kalvelver
og 3 g fedt/100g svinelever
mvh Bettina

Fra : Magnar Gregersen

Dato : 27-03-01 21:00

Her kan du finne ut hvor mye fedt og karbohydrater det er i kalvlever
og svinlever.

http://216.65.126.42/kost/ext.html

Magnar

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-04-01 21:35

<bettina@cyberdude.dk> wrote:

>Det er 1,5 g fedt/100g kalvelver
>og 3 g fedt/100g svinelever

Og masser af protein!

Hans Pedersen, Esbjerg
ICQ#: 9178476
http://h2ns.dk

Fra : finn fremtid

Dato : 27-03-01 20:07

hvorfor FANDEN er det så hysterisk vigtigt med den fedt...?
Finn

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 27-03-01 22:08

"finn fremtid" <finn@fremtid-nu.dk> skrev i en meddelelse
> hvorfor FANDEN er det så hysterisk vigtigt med den fedt...?
> Finn

Fordi det er det der feder.

Henrik

Fra : finn fremtid

Dato : 28-03-01 19:13

når . jeg troede at det at spise forkert og for lidt grønt og for meget
mættet fedt og for lidt motion .... og så videre fedede. danskere er ved at
udvkle sig til fedt hysteriker.... få dog lidt fornuft med ind i jeres
kost - det skal jo ikke være kemi at spise.
hvis man holder sig til de enkle regler der hedder spis 3 hoved måltider og
3 mellem måltider og ALLE måltider skal indeholde protein, kulhydrater OG
fedt, og husk de umættede fedt....
Finn
ps - jeg ved at det virker...!

Fra : finn fremtid

Dato : 28-03-01 20:40

jeg glemte lige at sige: HUSK altid at være mæt.............!
Finn

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-03-01 20:43

> [...]
> udvkle sig til fedt hysteriker.... få dog lidt fornuft med ind i jeres
> kost - det skal jo ikke være kemi at spise.

Hørt. Og jeg kender adskillige mennesker, der er ganske overvægtige på trods
af at de overholder det med max 30% fedt - de spiser/drikker bare alt for
mange kalorier.

Mvh Maria

Fra : finn fremtid

Dato : 29-03-01 15:13

ja fordi max 30% fedt har intet med vægt regulering at gøre..... hvis du kun
fokusere på fedt så har du fandeme misforstået det med kosten......!

Finn

--
www.fremtid-nu.dk
behandling og foredrag