/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Totalt opreklameret bræk!
Fra : Søren


Dato : 24-05-03 23:22

Jeg har lige været i Kino i Roskilde og se Matrix.

Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.

Men det er nok bare mig der er dum.

Søren



 
 
Andrew (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Andrew


Dato : 25-05-03 00:17

> Jeg har lige været i Kino i Roskilde og se Matrix.
>
> Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.
>
> Men det er nok bare mig der er dum.

Først: Super fedt indlæg!

Dernæst: Grunden til at du synes det er noget "totalt opreklameret bræk!" er
nok at du "ikke fattede en skid". Det er jo egentlig ikke filmens skyld at
DU ikke fattede noget. Jeg tror personligt det er fordi du ikke har set
1'eren, hvilket må siges at være rimelig vigtigt da der er visse (!) ting
man HELST skal vide inden man sætter sig til rette foran lærredet!

Prøv at se The Matrix (den første) på video og tag ind og se Reloadet igen,
så håber jeg du vil føle anderledes omkring filmen, som jeg personligt
regner som en af de største filmoplevelser nogensinde! (lige efter 1'eren
selvfølgelig). Hvis du STADIG synes at det er noget "bræk" så argumenter
venligst, jeg vil meget gerne høre folks kritik.

Mvh Anders



Søren (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Søren


Dato : 25-05-03 08:52

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> wrote in message
news:baouii$l99$1@sunsite.dk...
> > Jeg har lige været i Kino i Roskilde og se Matrix.
> >
> > Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.
> >
> > Men det er nok bare mig der er dum.
>
> Først: Super fedt indlæg!
Tak for de smukke ord!

>
> Dernæst: Grunden til at du synes det er noget "totalt opreklameret bræk!"
er
> nok at du "ikke fattede en skid". Det er jo egentlig ikke filmens skyld at
> DU ikke fattede noget. Jeg tror personligt det er fordi du ikke har set
> 1'eren, hvilket må siges at være rimelig vigtigt da der er visse (!) ting
> man HELST skal vide inden man sætter sig til rette foran lærredet!
Nej, jeg har ikke set 1'eren.

>
> Prøv at se The Matrix (den første) på video og tag ind og se Reloadet
igen,
> så håber jeg du vil føle anderledes omkring filmen, som jeg personligt
> regner som en af de største filmoplevelser nogensinde! (lige efter 1'eren
> selvfølgelig). Hvis du STADIG synes at det er noget "bræk" så argumenter
> venligst, jeg vil meget gerne høre folks kritik.
Det bliver nok svært at overtale konen, men jeg vil prøve.

> Mvh Anders
Søren

>



Niels Søndergaard (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 25-05-03 10:20

"Søren" <leave@mealone.dk> skrev:

>Nej, jeg har ikke set 1'eren.

Så tror da pokker, du ikke har fattet en brik.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Joakim Lauridsen (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Joakim Lauridsen


Dato : 25-05-03 11:48

"Søren" <leave@mealone.dk> skrev i en meddelelse
news:bapsqf$ipt$1@sunsite.dk...
> > > Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.
> > >
> > > Men det er nok bare mig der er dum.
[...]
> Nej, jeg har ikke set 1'eren.

Så tro da fandnen at du ikek fattede en brik. Hvad forventede du af en toer?
En ting er at du gør det, det er der sikkert mange der gør, men at du
bagefter brokker dig, og ikke selv kan regne ud at du ikke fattede en meter
fordi du ikek havde gjort dit hjemmearbejde, det er jo som du selv siger
"for dumt".



Rune Zedeler (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 25-05-03 19:10

Søren wrote:

> Nej, jeg har ikke set 1'eren.

.... Can't ... resist ... ... must ... repeat ... what ... others ...
have ... already ... said ...

Så er du sku da FOR DUM!

-Rune (der mindes hvordan han i sin tid rejste land og rige rundt for at
finde BTTF1 inden han skulle se BTTF2)


Niels Søndergaard (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 25-05-03 20:46

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> skrev:

>Søren wrote:
>
>> Nej, jeg har ikke set 1'eren.
>
>... Can't ... resist ... ... must ... repeat ... what ... others ...
>have ... already ... said ...
>
>Så er du sku da FOR DUM!
>
>-Rune (der mindes hvordan han i sin tid rejste land og rige rundt for at
> finde BTTF1 inden han skulle se BTTF2)

Min 16-årige datter fortalte mig i dag klokken 16, at hun skulle ind
og se Matrix 2 klokken 19. "Jeg vidste slet ikke, at du havde set
1'eren," sagde jeg. "Det har jeg heller ikke, " lød svaret.

Så oksede jeg hen til hylden efter 1'eren og tvangsindlagde hende til
at se den. Hun nåede ikke at få slutningen med, men hun gik da af sted
med en basal forståelse for, hvad plottet gik ud på.

Jeg tror desværre, at der er mange unge, som vil gå rundt og ligne
store spørgsmålstegn i den nærmeste tid. Husk, at det faktisk er fire
år siden, 1'eren gik i biffen.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Andrew (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Andrew


Dato : 25-05-03 20:56


> >
> >> Nej, jeg har ikke set 1'eren.
> >
> >... Can't ... resist ... ... must ... repeat ... what ... others ...
> >have ... already ... said ...
> >
> >Så er du sku da FOR DUM!
> >
> >-Rune (der mindes hvordan han i sin tid rejste land og rige rundt for at
> > finde BTTF1 inden han skulle se BTTF2)
>
> Min 16-årige datter fortalte mig i dag klokken 16, at hun skulle ind
> og se Matrix 2 klokken 19. "Jeg vidste slet ikke, at du havde set
> 1'eren," sagde jeg. "Det har jeg heller ikke, " lød svaret.
>
> Så oksede jeg hen til hylden efter 1'eren og tvangsindlagde hende til
> at se den. Hun nåede ikke at få slutningen med, men hun gik da af sted
> med en basal forståelse for, hvad plottet gik ud på.
>
> Jeg tror desværre, at der er mange unge, som vil gå rundt og ligne
> store spørgsmålstegn i den nærmeste tid. Husk, at det faktisk er fire
> år siden, 1'eren gik i biffen.
>
> --
> Niels Søndergaard

Det er en fejl i opdragelsen at nogle ikke har fået set The Matrix (1), det
er et stykke filmhistorie!

Mvh Anders



Niels Søndergaard (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Niels Søndergaard


Dato : 25-05-03 21:18

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev:

>Det er en fejl i opdragelsen at nogle ikke har fået set The Matrix (1), det
>er et stykke filmhistorie!

Min datter er vokset op i et hus sprængfyldt med bøger, tegneserier og
film. Men hvis du tror, du kan bestemme over en teenagepiges
kulturelle input, har du næppe selv prøvet at have sådan en.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Carsten Riis (27-05-2003)
Kommentar
Fra : Carsten Riis


Dato : 27-05-03 17:17

"Niels Søndergaard" wrote:
>
> Min datter er vokset op i et hus sprængfyldt med bøger, tegneserier og
> film. Men hvis du tror, du kan bestemme over en teenagepiges
> kulturelle input, har du næppe selv prøvet at have sådan en.

Det lykkedes dig da nu.



--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Vær med til at redde liv ca. 4 gange om året
http://www.bloddonor.dk

Rune Zedeler (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Rune Zedeler


Dato : 25-05-03 21:52

Niels Søndergaard wrote:

> Min 16-årige datter fortalte mig i dag klokken 16, at hun skulle ind
> og se Matrix 2 klokken 19. "Jeg vidste slet ikke, at du havde set
> 1'eren," sagde jeg. "Det har jeg heller ikke, " lød svaret.

Hehe, jeg er 76'er. Så kan du jo selv regne ud, hvor gammel jeg var, da
BTTF2 kom frem.

-Rune


H3nrik V! (25-05-2003)
Kommentar
Fra : H3nrik V!


Dato : 25-05-03 23:12

In news:k472dvknq0m558um7ns2krq72fs5hl4qe5@4ax.com,
Niels Søndergaard typed:

> Så oksede jeg hen til hylden efter 1'eren og tvangsindlagde hende til
> at se den. Hun nåede ikke at få slutningen med, men hun gik da af sted
> med en basal forståelse for, hvad plottet gik ud på.

Du er hermed udnævnt til ansvarsfuld forælder! At sørge for at give din
datter den rette kulturelle ballast inden hun ryger ud i noget snavs... ;)
Seriøst - så har du nok reddet hende fra en dårlig film-oplevelse...!

> Jeg tror desværre, at der er mange unge, som vil gå rundt og ligne
> store spørgsmålstegn i den nærmeste tid. Husk, at det faktisk er fire
> år siden, 1'eren gik i biffen.

Ja, du har ret - din datter har så kun været 12 - naturligt at hun ikke har
set 1'eren, så. Selvom man må sige at TV har gjort sit for at sørge for dén
del af opdragelsen.

Må jeg i øvrigt tilføje at TheMatrix var min første DVD-film...?

mvh


--
/H3nrik!

If it ain't broken - break it... Then - fix it...



Tenzel Kim (31-05-2003)
Kommentar
Fra : Tenzel Kim


Dato : 31-05-03 06:03

H3nrik V! wrote:
> Seriøst - så har du nok reddet hende fra en dårlig film-oplevelse...!

Nej. Han har reddet hende fra at gå ind og se en film hun ikke ville
forstå en bjælde af men den dårlige filmoplevelse kan nok ikke helt
undgås når man tager filmens kvalitet i betragtning :)

Syntes dog at flyvescenerne viste at det vil være muligt at lave en
ganske god Superman-film.

Tenz.


Peter B. Juul (26-05-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 26-05-03 08:30

"Søren" <leave@mealone.dk> writes:

> Nej, jeg har ikke set 1'eren.

Jeg oplevede en gut klage sig inderligt over Back to the Future 3
engang. Den var dum og kedelig, sagde han. Jeg forsøgte at overbevise
ham om at den var ret underholdende, men det benægtede han. Jeg
snakkede om de mange referencer til de to tidligere film, men han
afbrød mig med "dem har jeg ikke set, og det gider jeg ikke nu, hvor
jeg har set 3'eren og den er dårlig."
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,
I speak only 0}._.{0 Det er for Tiden hvad jeg veed
for myself. O/ \O Om Smørrebrød og Kierlighed." - J.H. Wessel.

AJC (26-05-2003)
Kommentar
Fra : AJC


Dato : 26-05-03 14:14

pbpj2@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in
news:m3vfvy17yo.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk:

> "Søren" <leave@mealone.dk> writes:
>
>> Nej, jeg har ikke set 1'eren.
>
> Jeg oplevede en gut klage sig inderligt over Back to the Future 3
> engang. Den var dum og kedelig, sagde han. Jeg forsøgte at overbevise
> ham om at den var ret underholdende, men det benægtede han. Jeg
> snakkede om de mange referencer til de to tidligere film, men han
> afbrød mig med "dem har jeg ikke set, og det gider jeg ikke nu, hvor
> jeg har set 3'eren og den er dårlig."

Du stak ham vel et par flade?
Back to the Future filmene rules!

Magnus Dreyer (27-05-2003)
Kommentar
Fra : Magnus Dreyer


Dato : 27-05-03 11:44



LazyJones (25-05-2003)
Kommentar
Fra : LazyJones


Dato : 25-05-03 08:20

"Søren" <leave@mealone.dk> wrote in message news:baord5$lnm$1@sunsite.dk...

> Jeg har lige været i Kino i Roskilde og se Matrix.
> Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.
> Men det er nok bare mig der er dum.

For nu at blive i dit indlægs stil:
Yep. ;)

--
______________________________________________________
/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯




Christoffer Olsen (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Christoffer Olsen


Dato : 25-05-03 00:09

"Søren" <leave@mealone.dk> writes:

> Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.

Er det ikke en falliterklæring?

> Men det er nok bare mig der er dum.

Det håber jeg. No offense men jeg skal se den på fredag og jeg glæder
mig ret meget :)

Mvh
Christoffer

--
"You know the world is going crazy when the best
rapper is a white guy, the best golfer is a black guy,
the Swiss hold the Americas cup, France is accusing
the US of arrogance and Germany doesn't want to go to war"

Kong Kent (25-05-2003)
Kommentar
Fra : Kong Kent


Dato : 25-05-03 11:35

> > Fattede ikke en skid. Jeg sad bare og ventede på en handling.
>
> Er det ikke en falliterklæring?

Jo, for filmen og dens ophavsmagere :)

> > Men det er nok bare mig der er dum.
>
> Det håber jeg. No offense men jeg skal se den på fredag og jeg glæder
> mig ret meget :)

Så slem er den jo heller ikke. Den kan sagtens nydes som en action-film, men
du skal ikke forvente samme åbenbaring, som da du sad og tabte underkæben
gang på gang i 1999, da du så originalen. Det er mere af det samme, omend
effekterne naturligvis har fået et nøk opad!! :)

--
mvh

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177577
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6409070
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste