hvor finder jeg denne
Fra : Bo

Dato : 23-05-03 17:07

Nogen der har set Rødfinnet botia i butikker omkring københavn/nordsjælland
??

set evt. billede http://www.akvariet.dk/vis.php?sideid=31&type=fisk&id=167

Hilsen Bo

Fra : Jørn

Dato : 23-05-03 20:13

Vi får denne her hjem den 13 juni hvis det er den du mener
http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Botia+modesta&
btnG=Google-s%C3%B8gning

Fra : Bo

Dato : 23-05-03 20:21

"Jørn" <dsl2780@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Vi får denne her hjem den 13 juni hvis det er den du mener

http://images.google.com/images?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Botia+modesta&
> btnG=Google-s%C3%B8gning

jojo men hvem er vi ?

Bo

Fra : Jørn

Dato : 23-05-03 21:29

www.kampfisken.dk

Fra : KatjaStrofen

Dato : 24-05-03 08:19

"Jørn" <dsl2780@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> www.kampfisken.dk

Okay, jeg tillader mig at åbne munden omkring denne side! :)
Jeg fik et link til den den anden dag!

Siden er altså ekstremt uopdateret.

men maillist bekymrer mig altså stadig

den til kampfisk virker stadig ikke, og den til guldfiskene, sender en
videre til www.deller.dk - hvilket er en form for sexside.. Må erkende, det
sender altså et dårligt indtryk ud blandt potentielle fiskekøbere

Ligeledes at jeres tilbudsliste sidst er opdateret i 2002 - - godt nok med
beskeden så længe lager haves.

Jeres netbutik er også noget rod, under discus er der farvevarianter, men
helt andre fisk der kommer frem... - osv

Tvivler også på copyrigthen omkring billederne, eftersom jeg efterfølgende
modtog links til udenlandske sider med selvsagte kampfiskebilleder

Det giver mig altså alt i alt en lidt dårlig smag at kigge på siden.. - men
man skal jo holde sig åben overfor tingene.. - og vil da gerne have lidt
respons på den fremførte kritik :)

Katja - aka nethåndboldpolitibetjent *G*

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 24-05-03 09:36

KatjaStrofen wrote:
> [...]
> fiskekøbere
>
> Ligeledes at jeres tilbudsliste sidst er opdateret i 2002 - - godt

Tror der skal stå 2003.
eller er lagerlisten 1 år ældre end firmaet

men de tager vist ikke mensyn til modem-brugere.
sider selv med 10MBit linie og gider ikke vente på at billederne
bliver hentet. (langsom server)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : KatjaStrofen

Dato : 24-05-03 09:39

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror der skal stå 2003.
> eller er lagerlisten 1 år ældre end firmaet

Well - det lyder meget fornufitgt, men både deres lagerliste og deres
tilbudsliste er et år bagud , så gik ud fra, at når fejlen var to steder, så
var det nok ikke en fejl - men blot gammelt .. eller well kanske de bor i en
helt anden tidszone *GG*

Men kan godt se i deres onlinebutik at der står de er opstartet pr 1 maj
2003

Men synes desværre ikke det stiller "forretningen" i bedre lys, når der er
to så grumme fejl.

> men de tager vist ikke mensyn til modem-brugere.
> sider selv med 10MBit linie og gider ikke vente på at billederne
> bliver hentet. (langsom server)

Okay, der havde jeg nu ikke problemer.. og jeg sidder "kun" med en 384 linie

> --
> mvh Søren Nielsen
> http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Katja

Fra : Jørn

Dato : 24-05-03 09:46

tak for opmærksomheden på årstallet
http://www.kampfisken.dk/tilbud.asp

Fra : Ole Vandborg Rasmuss~

Dato : 24-05-03 10:15

> tak for opmærksomheden på årstallet
> http://www.kampfisken.dk/tilbud.asp

Jørn, hvis jeg var dig ville jeg også lige ændre Katjastrofens navn inden
hun selv ser det

/Ole

Fra : Jørn

Dato : 24-05-03 10:28

Er gjort

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 24-05-03 10:46

KatjaStrofen wrote:

> Okay, der havde jeg nu ikke problemer.. og jeg sidder "kun" med en
> 384 linie

Hastigheden er ok nu.

men på:
http://www.kampfisken.dk/næstelevering.asp
ligger der et billede af discus som er 922x691px
og fylder 231KB det burde fylde 10-15KB

Til Jørn:
Der er 4 <head> sektioner i ovenstående fil.
Det må der ikke være.
ved brug af include (ASP) skal de filer som bliver
indsat ikke have head sektionen.

Koden er ikke god, hvilket gør at jeg i Opera7.03 har
grøn baggrund, mens IE6.0 viser hvid baggrund.

Det vigtigste er at fjerne alle de head sectioner.

Hvis du ønsker at rette koden er der hjælp at hente i: