hjemmeside med finere madlavning
Fra : Karen

Dato : 23-05-03 14:22

Hejsa,
Er der nogen af jer der ligger inde med et link til en side hvor man
kan sidde og blive inspireret til gæstemad og "finere" madlavning? Jeg
skal holde middag og føler ikke jeg lige kan finde noget på sider som
fx sol.dk´s mad og vin, gourmetguiden, dk-kogebogen osv, da det er
"hverdagsmad" blandet med en gang iml lidt festmad. Siden behøver ikke
være på dansk, men gerne med en masse billeder!!

Karen

Fra : Marco

Dato : 23-05-03 15:04

"Karen" <cowboyhat@sol.dk> skrev:

> Er der nogen af jer der ligger inde med et link til en side hvor man
> kan sidde og blive inspireret til gæstemad og "finere" madlavning?
SNIP
> Siden behøver ikke være på dansk, men gerne med en masse billeder!!

Har du prøvet at søge på "gourmet recipes" i div. søgemaskiner ?

--
Hilsen Marco

www.MecoWeb.dk
www.Kolonihaveportal.dk

Fra : Kristin Andreassen

Dato : 24-05-03 12:55

"Karen" skrev:

> [...]
> "hverdagsmad" blandet med en gang iml lidt festmad. Siden behøver ikke
> være på dansk, men gerne med en masse billeder!!

Hej Karen

Kan anbefale www.kokk.no Der er masser af opskrifter og information om mad,
kødtyper, grøntsager m.m. Det er på norsk, men det er jo lige til at gå
til. Der er også den norske avis VG's hjemmeside om mad
http://www.vg.no/matogdrikke/ De har især mange gode suppeopskrifter.

Venlig hilsen Kristin.