torsdagsmad d.22.5.03
Fra : Martin Andersen

Dato : 22-05-03 17:50

Kødsovs med pasta

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-05-03 17:58

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> skrev i en meddelelse
news:Tc7za.10593$dP1.19717@newsc.telia.net...

Her i huset skal den stå på spaghetti med pølser og flæsk
( spaghetti med tomatpuré, løg, cocktailpølser og stegt bacon )

mums det er godt

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Mulle's mor

Dato : 22-05-03 18:09

Krebinetter med _nye danske kartofler_ der lige havde fået en håndfuld
friskplukket persille og så ellers smørsovs til...

Sjældent har jeg nydt nye danske kartofler så meget :))

(pris pr. kg. 40,00, men alle pengene værd)

--
Hilsen Mulle, Miv og MissRosa's mor

http://hei.homepage.dk

Fra : Queenie

Dato : 22-05-03 18:25

Biksemad af resterne af flæskestegen fra igår blandet med den dejlige
flæskestegssovs

http://www.kandu.dk/

Fra : Antje Jessen

Dato : 22-05-03 18:33

Hos os står den på studentermad.
Godt krydret Kylling (5 for 100!) med pasta og karryketchup, iceberg og
agurk.
Ganske billigt og udmærket til en torsdag aften.
Antje

Fra : Jimmy

Dato : 22-05-03 19:04

"Antje Jessen" <antje.jessen@mail.dk> wrote in message
> Hos os står den på studentermad.
> Godt krydret Kylling (5 for 100!) med pasta og karryketchup, iceberg og
> agurk.

Arh - Rigtig studentermad er hvad jeg skal have.

Skruer, kogt i en skål i mikroovnen i 22 minutter, serveret med ketchup.

Skålen spiser man naturligvis skruerne af og minimerer derved opvask samt
tidsforbrug.

Mvh
Jimmy

Fra : Bettina Madsen

Dato : 22-05-03 18:38

Antje Jessen wrote:
> [...]
> og agurk.
> Ganske billigt og udmærket til en torsdag aften.

Ja, her har vi lige spist en sammenkogt ret med kyllinge hjerter i
en hot tomat-grønsagssauce + brune ris

Bettina

Fra : Bettina Madsen

Dato : 22-05-03 18:38

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-05-03 21:55

"Mulle's mor" <zille_fjerndette_@underlig.zzn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sjældent har jeg nydt nye danske kartofler så meget :))
>
> (pris pr. kg. 40,00, men alle pengene værd)

Haha, gæt hvem der fik en hel pose kartofler - gratis - en af ven som
arbejder som landmand ? .. Han havde gravet dem op med fingrene fordi han
havde glemt en skovl.. Og uha hvor de smager godt! De var kun skyllede og
rengjort med fingrene, skrællen sad stadig på... det er lækkert.

Menuen herhjemme stod på kartofler og noget kødgryde med sovs.. jeg spiste
stort set kun kartofler

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 22-05-03 22:11

On Thu, 22 May 2003 22:54:48 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

> [...]
>havde glemt en skovl.. Og uha hvor de smager godt! De var kun skyllede og
>rengjort med fingrene, skrællen sad stadig på... det er lækkert.

Nørj hvor mine tænder løber i vand - sluuurp. Bare det var mig.

Vi fik krebinetter, kogte gulerødder og gamle kartofler.

Hjerteligst
Dorte

--
http://www.bornholm.nu
Debat

Fra : Karen

Dato : 22-05-03 18:45

Vi fik
rødfisk med frisk basilikum og citron
Hertil en sovs af friske tomater blendet med mandler, ristet brød,
ristede hvidløg og chili.
Tilbehør: Grønne bønner stegt med chili, rødløg, løg og soja. MUMS!!!

Karen

Fra : zcully

Dato : 22-05-03 18:57

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> Kødsovs med pasta

Pitabrød med salat.
HjemmeBAGTE pitabrød naturlidvis

/Zcully

Fra : Elisiussen

Dato : 22-05-03 19:24

Kold kylling, ris med champignonpesto, salat af iceberg, rucolo, tomat,
agurk,radiser og feta.

Jette

Fra : mack

Dato : 22-05-03 19:57

"Martin Andersen" <15andersenREMOVETHIS@telia.com> wrote in message
> Kødsovs med pasta

En lille skinkemignon indbagt i butterdej med krydret flødeost og
fintsnittet porre. Dertil kogte kartofler og porrer (begge dele økologisk)
samt bearnaisesovs.

/Mack

Fra : Martin Andersen

Dato : 23-05-03 18:05

> En lille skinkemignon indbagt i butterdej med krydret flødeost og
> fintsnittet porre. Dertil kogte kartofler og porrer (begge dele økologisk)
> samt bearnaisesovs.

Det lyder rigtigt godt. Smage det også godt? Har du en opskrift du vil dele

Fra : mack

Dato : 23-05-03 18:40

> Det lyder rigtigt godt. Smage det også godt? Har du en opskrift du vil
dele

Det var sådan lidt improviseret. Havde haft kødet (den vejede 330 gram og
jeg TROR nok det kaldes en skinkemignon) liggende min fryser i LANG tid og
vidste ikke helt hvad jeg skulle stille op med det. Brunede den af på en
pande og lagde et stor snit fra siden og fyldte med flødeost (Cheasy
smøreost) samt fintsnittet porre. Uden på blev den smurt ind i en blanding
af olivenolie, rosmarin, enebær, salt og hvidløg som havde været i morteren.
Pakkede den ind i to udrullede plader butterdej og derefter 35 min. i ovnen
ved 200g. Lod den derefter trække 10 min. Det blev lækkert!!

/Mack

Fra : Nette

Dato : 22-05-03 20:01

"Martin Andersen" skrev i en meddelelse
> [...]

He! Indbagt pizza fra den lokale, krydret med godt med chili og hvidløg

Nette

Fra : Morten Juel

Dato : 22-05-03 21:15

Igår fik vi take out fra næstved kinesiske, og når man køber det, så får man
SÅ meget mad med hjem, så vi fik kina rester idag )

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 22-05-03 21:32

fisk filet med pummes biglig friske fisk 35kr pr½kg

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 22-05-03 22:00

Linsesuppe med rejer, hvidløg, gulerødder, koriander, schezuanpeber, chili
og masser af stærk karry. Jum jum hvor det gav sved på overlæben

Fra : Kitti Egevang

Dato : 22-05-03 22:55

Fadkoteletter med kartofler og grønt - lækkert!

Venligst Kitti.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 23-05-03 07:51

Martin Andersen wrote:

Hjemmelavet kyllingesalat...
iceberg, tomat, agurk, forårsløg, croutoner, babymajs og parmesan...
dertil 150 g kyllingefilet skåret i tern og stegt på panden med karry....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Sofie Kurland

Dato : 23-05-03 08:38

Karrystegte svinekoteletter og bananer m. ris og ærter

Fra : Heidi

Dato : 22-05-03 18:31

Kyllingetern stegt i rød karrypasta, med løg og squash, samt
kokosmælk, hønsebouillon og krydderier. Nudler kogt lidt mindre end
de skal have, og derefter kogt færdig i sovsen.
Mmmmmmmm....

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Padmé Amidala

Dato : 25-05-03 11:58

til forret:
Kæmperejer svøbt i pandekagedej og friturestegt..hertil salat

til hovedret:
god stor bøf med salat, ananas, kartoffelbåde og hvidløgssauce.

det var guf

VH
Padmé Amidala