HP All in one....igen
Fra : Henrik Lindskou

Dato : 21-05-03 20:46

Så er den gal igen, HP's AIO driver "stjæler" mellem 70 og 90% af
processor kraften efter opgradering til OS. 10.2.6 Jeg har hentet den
sidste nye driver fra HP (D_475) men det hjælper ikke. Andre der har
samme erfaringer ?

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 21-05-03 20:48

Henrik Lindskou wrote:

> [...]
> processor kraften efter opgradering til OS. 10.2.6 Jeg har hentet den
> sidste nye driver fra HP (D_475) men det hjælper ikke. Andre der har

Glemte lige, jeg kan heller ikke printe mere

Henrik

Fra : Villy Erichsen

Dato : 21-05-03 21:07

In article <3ECBD7D4.1020404@worldonline.dk>, Henrik Lindskou
<sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> Glemte lige, jeg kan heller ikke printe mere
Jeg kan godt printe men ikke scanne.
HP´s support sagde at eneste løsning er nedgradering af OS.
Det betyder geninstallering - nul putte ikke hos mig.
Jeg kan nemlig scanne i 9.2.2 (ikke Classic)- så det tilrettelægger jeg
bare arbejdet efter - indtil der kommer en bedre løsning.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen - omsider på OS X

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 21-05-03 21:29

Villy Erichsen wrote:

> [...]
>Jeg kan nemlig scanne i 9.2.2 (ikke Classic)- så det tilrettelægger jeg
>bare arbejdet efter - indtil der kommer en bedre løsning.

GRRRR... det er fanemig iriterende, den med at nedgradere har jeg prøvet
ved 10.2.2 og det gider jeg ikke igen. Har dog fundet et Apple script
der stopper HP communication så den ikke stjæler al kraften fra cpu'en,
fra HP's support:
"Workaroun: To execute an AppleScript that will kill the HP
Communications process without accessing any other utilities, go the
following ftp site: ftp://ftp.hp.com/pub/multifunction/software/ and
select aioscript.sit . The aioscript.sit icon will be placed on the
desktop and can be used as a toggle switch to turn the HP Communications
on and off."

Det virker ! Men jeg kan stadig ikke printe.

Mvh.

Henrik Lindskou