Hjælp Vice City
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 21-05-03 10:30

Hej gruppe.

Jeg er noget til den mission der hedder "Autocide" hvor man skal dræbe
nogle gangmembers der vil lave et røveri. Jeg henter våben og en motorcykel
plus jeg for og vide den første arbejder som Advertising Board i Washington
Beach. Jeg følger så den gule prik på kortet men jeg kan ikke finde den
stodder. Nogen der ved hvor han er eller hvad jeg gør forkert???

Mvh Rene

Fra : Rasmussen

Dato : 21-05-03 11:21

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Beach. Jeg følger så den gule prik på kortet men jeg kan ikke finde den
> stodder. Nogen der ved hvor han er eller hvad jeg gør forkert???

Du skal se op på reklamesøjlen der står han og der skulle gerne være en pil
der blinker over hoved på ham

MVH Per R

Fra : Sp@cey

Dato : 21-05-03 17:01

Den havde jeg godt nok også besvær med......løb rundt i det forbandede
storcenter.
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."

Fra : Bandit

Dato : 21-05-03 18:39

hehe ja det samme havde jeg, indtil at jeg igen læste hvad missionen gik ud
på :) Advertising Board det siger jo næsten sig selv .

Fra : Peter Holm Jensen

Dato : 16-06-03 23:23

han arbejder ikke SOM advertising board, han er PÅ ET advertising board
endnu en smutter ved hurtige tekstoversættelser
advertising board er et reklame skilt....