Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder
Fra : Anders Houmark

Dato : 20-05-03 21:25

Hejsa..
Jeg synes det hele går op i teknik og indkøb, og fred være med det, men
synes I ikke vi skal prøve at vise lidt billeder vi får ud af vores fine
udstyr?

Jeg vil gerne ligge ud med at vise nogen billeder jeg selv har taget.
Adressen til billederne er:
http://www.andersh.dk/fotografering3.htm

Det skal lige siges at de billeder af skyerne tildels er et eksperiment, som
til min IT eksamen skal vise hvordan man kan manipulere med resultatet af et
billede via Photoshop.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : max

Dato : 21-05-03 10:03

> [...]
> til min IT eksamen skal vise hvordan man kan manipulere med resultatet af et

Morjn Anders,
Meget sød kat du har, og et godt billed, man kan næsten se hvad den tænker,
" mon ikke den skøre knægt forsvinder hvis jeg lukker øjnene et øjeblik..."
Hvornår er eksamen..? Hvis der er tid, ville det være skønno med flere billleder.
Solnedgangen(e) er utrolig(e).. Under broen billedet er fantastisk, men noget
beskæring vil hjælpe, tror jeg..
-max-

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-05-03 14:01

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hejsa

> [...]
tænker,
> " mon ikke den skøre knægt forsvinder hvis jeg lukker øjnene et

I går, og i morgen var/er der skriftlige.. Skal til IT eksamen på tirsdag..

>Hvis der er tid, ville det være skønno med flere billleder.
> Solnedgangen(e) er utrolig(e).. Under broen billedet er fantastisk, men
> [...]

Det hjalp faktisk en del .. Må prøve at se på lidt beskæring, rammer
osv..

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Tommy Hasen

Dato : 21-05-03 14:48

> Hejsa..
> Jeg synes det hele går op i teknik og indkøb, og fred være med det, men
> synes I ikke vi skal prøve at vise lidt billeder vi får ud af vores fine
> udstyr?

God idé
På min side ligger der lidt billeder

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar

Fra : Per M

Dato : 22-05-03 06:47

Hej Tommy
Fine billeder. Bliv ved med at fotografere!

Mvh
Per M
(fjern "fjerndette" ved direkte mail)