Leder efter reggae-sang
Fra : Jimmy

Dato : 20-05-03 21:11

Hej

Jeg leder efter en reggae sang, hvor teksten "Yo sexy lady" indgår.

Den er rimeligt ny på Kiss og er sikkert for mainstream til at være reggae

Kender I titlen og kunstneren?

Mvh
Jimmy

Fra : Troels

Dato : 20-05-03 22:08

> Den er rimeligt ny på Kiss og er sikkert for mainstream til at være reggae
>

> Kender I titlen og kunstneren?

Shaggy - Hey sexy lady.... måske?

/Troels

Fra : Jimmy

Dato : 20-05-03 22:29

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Shaggy - Hey sexy lady.... måske?

Archk - Mr Mainstream Sellout No 1

Ja - Det var den
(Synes ikke Shaggy er fed, men jeg må desværre indrømme at jeg godt kan lide
det ene nummer)

Takker,
Jimmy

Fra : Troels

Dato : 20-05-03 22:57

> Archk - Mr Mainstream Sellout No 1

Ja, jeg er heller ikke stolt over at vide det... Det må være noget fra p3
der har hængt fast... eller noget....

/Troels

Fra : AJC

Dato : 20-05-03 23:22

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in news:bae8ar$mha$1
@sunsite.dk:

> Ja, jeg er heller ikke stolt over at vide det... Det må være noget fra p3
> der har hængt fast... eller noget....

Hør dog P4 i stedet for!

Fra : Martin Seebach

Dato : 21-05-03 21:55

AJC wrote:
> Hør dog P4 i stedet for!

For meget støj mellem musiknumrene. P3 er heller ikke for gode, specielt
er Strax og "P3 med .. " slemme.

Men de har også deciderede ikke-musik programmer. Danmarksmester er et
af dem jeg elsker at hade.

Tilfældige mennesker der ingen andre kvalifikationer har end at de kan
tale i telefon i en halv time midt på dagen 'quizzer' (dum fordanskning
af fremmedord, atter en kæphest ;) ) i dicipliner som "Søren Tobens
bedrifter på Hjørring egnen i 18-tallet" og "Sten på vestegnen".

Til hjælp har de et telefon-system der kræver den indsats, at deltageren
trykker på en tast på sin telefon (en så kompliceret indstats at værten
ofte må forklare det), hvilket resulterer i en afspilningen af en af tre
jingler, som hver denominerer en bestemt kategori af spørgsmål.. Dette
er naturligvis nødvendigt, for det ville jo være snyd hvis værten (oh,
skræk og rædsel) bare trak et spørgsmål op af en pose.

Jeg hører typisk P3 når jeg ikke har min musik samling tilrådighed, mest
fordi de er den eneste kanal i kbh-området der spiller popmusik og ikke
spiller den samme sang 3-4 gange ..

Fra : AJC

Dato : 21-05-03 23:37

Martin Seebach <usenet@g-bach.dk> wrote in news:3ecbe79b$0$97257
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> For meget støj mellem musiknumrene. P3 er heller ikke for gode, specielt
> er Strax og "P3 med .. " slemme.
>
> Men de har også deciderede ikke-musik programmer. Danmarksmester er et
> af dem jeg elsker at hade.

Me too. Jeg kan huske den sommer, hvor det startede. Dengang var det vist
kun planlagt til at køre i en måned, men vi blev snydt. Nu har det l*rte
program kørt i flere år.

> [...]
> af fremmedord, atter en kæphest ;) ) i dicipliner som "Søren Tobens
> bedrifter på Hjørring egnen i 18-tallet" og "Sten på vestegnen".

Ja, det er vildt interessant!

> [...]
> er naturligvis nødvendigt, for det ville jo være snyd hvis værten (oh,
> skræk og rædsel) bare trak et spørgsmål op af en pose.

Efter at have hørt sådan et program kan det ikke komme som en overraskelse
at danskernes IK i gennemsnit ligger under 100. Sørgeligt er det.

> Jeg hører typisk P3 når jeg ikke har min musik samling tilrådighed, mest
> fordi de er den eneste kanal i kbh-området der spiller popmusik og ikke
> spiller den samme sang 3-4 gange ..

Jeg synes nu, at Københavns Radio (P4) er en del bedre end P3.
P3's musik er for ungdommeligt og værterne er ikke til at holde ud at høre
på.
Men hver sin smag.

Fra : Jimmy

Dato : 03-06-03 08:39

"Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk> wrote in message

> [...]
>

> Archk - Mr Mainstream Sellout No 1
>
> Ja - Det var den
> (Synes ikke Shaggy er fed, men jeg må desværre indrømme at jeg godt kan

Jeg må nu indrømme, at jeg må have været forvirret, da jeg igen hørte det
rigtige nummer i radioen med teksten "YO sexy lady" og ikke "Hey".
Glad blev jeg.
Jeg må søge lidt mere, da "yo sexy lady" kun giver fire hits på google.

Mvh
Jimmy

Fra : Jimmy

Dato : 04-06-03 22:16

> [...]
>

> Jeg må nu indrømme, at jeg må have været forvirret, da jeg igen hørte det
> rigtige nummer i radioen med teksten "YO sexy lady" og ikke "Hey".

Der var den - "Sean Paul - Get Busy Diwali Riddim"

Mvh
Jimmy

Fra : MarieLind

Dato : 25-08-03 13:00