Tobakspibeplante
Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 20-05-03 21:03

Jeg købte for nogle år siden en tobakspibeplante. Den gror som betalt. Men
den sender også en masse rodskud ud til alle sider.
Jeg har set andre tobakspiber der ikke har rodskud. Det synes at være en
lidt anden art, idet deres blade også er noget større end mine.
Er der nogen der kan hjælpe med et navn - for jeg ville gerne have én uden
alle disse rodskud.

Poul Erik Jørgensen
--
Remove MAIL from my email-address when replying.
Enlevez MAIL de mon adresse électronique pour me contacter.

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 21-05-03 09:20

"Poul Erik Jørgensen" skriver:

> [...]
> lidt anden art, idet deres blade også er noget større end mine.
> Er der nogen der kan hjælpe med et navn - for jeg ville gerne have én uden

Hejsa!
Til gengæld vil jeg da mægtigt gerne købe nogle af disse skud! Vi bor langt
fra nærmeste planteskole, og jeg har længe ledt efter sådan en plante, gerne
en der breder sig meget *smil*.

Vi bor på Lolland, men hvis skuddene kan sendes, betaler vi selvfølgelig for
forsendelsen.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 21-05-03 16:19

> Vi bor på Lolland, men hvis skuddene kan sendes, betaler vi selvfølgelig
for
> forsendelsen.

Jeg bor syd for Frederikssund, og skal til Lolland i pinsen. Jeg vil gerne
være 'transportør' hvis det passer
Carsten

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 22-05-03 08:10

Carsten Finn Rasmussen skriver:

> for
>
> Jeg bor syd for Frederikssund, og skal til Lolland i pinsen. Jeg vil gerne
> være 'transportør' hvis det passer

Hej Cartens!
Sikke et fint tilbud. Men med mindre du alligevel skal til Højreby, bliver det
nok lidt besværligt for dig, vi bor ret langt ude på landet *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Poul Erik Jørgensen

Dato : 21-05-03 19:37

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi bor på Lolland, men hvis skuddene kan sendes, betaler vi
> selvfølgelig for forsendelsen.

Herj Dorthe.
Det kan næstren ikke svare sig. De koster ikke meget i en planteskole.

Poul Erik Jørgensden
Aalborg

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 22-05-03 08:08

> [...]

> Herj Dorthe.
> Det kan næstren ikke svare sig. De koster ikke meget i en planteskole.

Ikke desto mindre er jeg stadig interesseret, især da du åbentbart har en
sort der breder sig godt. Vi skal nok betale for besværet!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/