GTA-VC Køb af Bygninger???
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 06:10

Hej NG

Jeg har et lille Problem i GTA-VC med at købe bygninger.
Jeg ka sagtens Købe de almindelige Bygninger. Men dem som man Tjener på ka
jeg ikke købe Skønt at jeg har Penge nok (72000) ifølge denne Side:
http://www.oddweb.net/gta4/index.asp
Håber at der er nogle der ka hjælpe.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 20-05-03 09:30

"Futte" <a> writes:
> Jeg har et lille Problem i GTA-VC med at købe bygninger.
> Jeg ka sagtens Købe de almindelige Bygninger. Men dem som man Tjener på ka
> jeg ikke købe Skønt at jeg har Penge nok (72000) ifølge denne Side:

Du skal gennemføre en bestemt af story-missionerne før du får lov til
at købe assets.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 09:53

Hilken?

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 20-05-03 10:29

"Futte" <a> writes:

> Hilken?

"Shakedown", som er den første af dine egne missioner, dvs. man har
fået et mansion først - rimeligt langt henne.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 10:59

Okay for jeg har store problemer den første, den hvor man ska op & ordne som
ikke vul betale for beskyttelse den hedder vist: "Shakedown".
håber der er nogle der vil hjælpe.

Mvh:
Futte

Fra : Jackie

Dato : 20-05-03 11:21

"Futte" <a> skrev i en meddelelse
> Okay for jeg har store problemer den første, den hvor man ska op & ordne
som
> ikke vul betale for beskyttelse den hedder vist: "Shakedown".
> håber der er nogle der vil hjælpe.

Jeg er ikke sikker på at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt. Prøv at
læse det igennem inden du sender det.

## SPOILER##

Hvis det er missionen, hvor du skal op til en restauramt, som ikke vil
betale beskyttelses penge, skal du bare køre de to vagter ned udenfor, og
derefter smide nogle granater ind til de folk som står i gården. Så er det
jo ingen sag at dræbe de to, som stikker af på motorcykler (Tag dem fra
bilen vha. UZI, eller bare kør dem ned).

Hygge
Jackie

> Mvh:
> Futte
>
> "Lars Balker Rasmussen" <lars@balker.org> skrev i en meddelelse

Consult::Perl

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 20-05-03 12:01

"Futte" <a> writes:
> Okay for jeg har store problemer den første, den hvor man ska op & ordne som
> ikke vul betale for beskyttelse den hedder vist: "Shakedown".
> håber der er nogle der vil hjælpe.

To ord: MC & Uzi.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl