Hvor finder jeg den?
Fra : Kian Mejdal Pedersen

Dato : 19-05-03 22:03

I den sidste uges tid har jeg lagt mærke til en lille bid af en sang i en
Tiscali-reklame og var endda så heldig at høre den to gange i søndags på P3.
Jeg har via deres playlister fundet frem til, at det er Marcus Winther-John
(sikke da et navn) med High On Love. Troede egentlig først det var Tim
Christensen. Hvor kan jeg få fingrene i den? Jeg har søgt i alle mulige
søgemaskiner uden resultat og har endda brugt KaZaA (fyyyyha! Kan jeg så gå
over i skammehjørnet...) som alternativ, men den findes ingen steder. Er der
nogen der kan hjælpe?

Fra : Troels

Dato : 19-05-03 22:27

> [...]
> søgemaskiner uden resultat og har endda brugt KaZaA (fyyyyha! Kan jeg så

> over i skammehjørnet...) som alternativ, men den findes ingen steder. Er

Pladeforretninger måske? Har du kigget der? Jeg ved selvfølgelig ikke om den
er udkommer endnu, men ellers burde chancen være der.

http://www.soundvenue.com/band.asp?id=563
eller sådan kan du da hører 39 sec af den her.

/Troels

Fra : Solskin27

Dato : 16-09-03 16:30

Hej Kian

Du kan købe albummet GROW med Marcus Winther-John, som udkommer den 6.
oktober 2003... Det skulle efter sigende være et totalt fedt album, som
må ejes af alle folk med bare lidt musik smag... og husk at musik skal
købes i butikken og ikke hentes på nettet.

Smil fra Solskin

http://www.kandu.dk/