fingerspil på guitar...???
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 19-05-03 15:51

hejsa!

håber det er den rette gruppe at poste dette i...

Jeg øver mig en del på guitar i øjeblikket.. har spillet omkring 1/2 nu...
og leger meget med fingerspil... kan
spille Let it be, og imagine... er der nogen der kender et sted på nettet
hvor jeg kan downloade tilsvarende (lette)..
fingerspils sange som jeg kan øve mig på???

eller måske nogen der kunne sende nogle numre til mig!..

hilsen jan

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-03 17:31

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> hvor jeg kan downloade tilsvarende (lette)..
> fingerspils sange som jeg kan øve mig på???
>
> eller måske nogen der kunne sende nogle numre til mig!..

Er også meget interreseret i sider, hvor man kan finde fingerspil. Evt også
sange med akorder.

mvh
FB

Fra : Heidi N. K.

Dato : 19-05-03 17:46

> [...]
> hvor jeg kan downloade tilsvarende (lette)..
> fingerspils sange som jeg kan øve mig på???
>
> eller måske nogen der kunne sende nogle numre til mig!..

Prøv http://fuv.hivolda.no/prosjekt/hunstmo/

Mvh
Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-03 11:10

"Heidi N. K." <hnk451@hotmail.com> wrote in message
> Prøv http://fuv.hivolda.no/prosjekt/hunstmo/
>
> Mvh
> Heidi

Hej Heidi. Tusind tak for linket, den er meget god.
Findes der flere af den slags?

Synes det er godt de har alle akorderne og man kan høre dem.

mvh
FB

Fra : Mads Breddam

Dato : 19-05-03 18:26

> sted på nettet

www.olga.net

www.guitartabs.cc

Der er lidt af hvert og sikkert også nogen sange med noget fingerspil.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Yes Gorgie, they float. They all float down here." Pennywise the Clown/IT.