Counterfeit2 - Martin Gore!
Fra : Heureka

Dato : 18-05-03 19:57

Hejsa derude

Nogen der har fået lyttet til Martin Gores nye solo album med navnet
Counterfeit2? Ku' godt tænke mig at høre om det lever op til hans
forgænger:)

Thomas Stoltz

Fra : Anita Christensen

Dato : 18-05-03 20:26

"Heureka" <stoltzo@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har fået lyttet til Martin Gores nye solo album med navnet
> Counterfeit2? Ku' godt tænke mig at høre om det lever op til hans

Jeg har hørt den nogle enkelte gange indtil videre. Den er en del anderledes
end forgængeren i og med at den tydeligt er inspireret af det lydbillede
Depeche Mode brugte på Exciter.

Personligt mener jeg, at den vinder ved nærmere gennemlytning, men
naturligvis afhængigt af om man brød sig om den sidste Depeche cd eller ej.

Mvh
Anita

Fra : zcully

Dato : 18-05-03 21:32

"Anita Christensen" <baalac@*DONTSPAMME*hotmail.com> wrote in message
> [...]
anderledes
> end forgængeren i og med at den tydeligt er inspireret af det lydbillede

Ja det har du nok ret i. Hvis du tager "uptempo" numrene fra Exciter væk er
der en vis lighed.

> Personligt mener jeg, at den vinder ved nærmere gennemlytning, men
> naturligvis afhængigt af om man brød sig om den sidste Depeche cd eller
ej.

Ja den vinder meget jo mere man lytter. Jeg havde ret svært ved den de
første par gange, men er begyndt at syntes nu, at det er en rigtig god cd.
Et nummer som Loverman er helt fantastisk i mine øjne. Den får jeg helt
gåsehud af.

/Zcully

Fra : Heureka

Dato : 19-05-03 15:42

Jep!

Et nummer som Loverman giver anledning til gåsehud :)

Albummet er for fedt - køb det!

Thomas