spørgsmål om tæer
Fra : Robert Andersen

Dato : 19-05-03 12:02

Hvad hedder de tre midterste tæer ?
Det kan da ikke være rigtigt at vi ikke har noget navn for dem på dansk ??

/Robert

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-05-03 13:30

Robert Andersen wrote:

> Hvad hedder de tre midterste tæer ?
> Det kan da ikke være rigtigt at vi ikke har noget navn for dem på dansk ??

Tja, jeg kalder dem for 2. 3. og 4. tåen.

Men skulle du ikke få et tilfredsstillende svar her i gruppen, så kan du
gøre et forsøg over i news:dk.kultur.sprog. De plejer at vide den slags
små sproglige finurligheder.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Robert Andersen

Dato : 20-05-03 08:26

> Men skulle du ikke få et tilfredsstillende svar her i gruppen, så kan du
> gøre et forsøg over i news:dk.kultur.sprog. De plejer at vide den slags
> små sproglige finurligheder.

Det prøver jeg