OT - Font hjælp
Fra : Dan Henriksen

Dato : 19-05-03 15:18

Hej alle,

Skulle der være en der ved hvilken font dette er, så ville jeg blive meget
glad. http://www.adsistance.dk/font.jpg

Venligst Dan

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 19-05-03 16:51

Hej Dan

Umidelbart ville jeg sige 'Baley', men de store bogstaver er ikke helt sådan.
- Men der er flere lignende - både 'BankScriptSCR' og 'Dahling SSI/SSK'.

Sikkert er det, at jeg har set den før, og jeg mener også, jeg har den. Jeg
skal kigge efter, såsnart jeg får tid, men det bliver først i morgen eller
overmorgen.

Dan Henriksen wrote:

> Skulle der være en der ved hvilken font dette er, så ville jeg blive meget
> glad. http://www.adsistance.dk/font.jpg

mvh. Erik Richard

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-05-03 08:35

in article 3EC8FD71.B3243A83@mail1.stofanet.dk, Erik Richard Sørensen at
kml.ers@mail1.stofanet.dk wrote on 19/05/03 17:51:

> [...]
> skal kigge efter, såsnart jeg får tid, men det bliver først i morgen eller

Tak ind til videre Erik, venter spændt på svar.

Dan

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 20-05-03 09:09

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> writes:
>meget

Det er Boulevard, sådan som der også er svaret i dk.edb.grafik

Frank Løkkegaard

Fra : Dan Henriksen

Dato : 20-05-03 14:36

in article fc.0073fb6b053430023b9aca00814504bc.5343038@net.dialog.dk, Frank
Løkkegaard at fl@net.dialog.dk wrote on 20/05/03 10:09:

> Det er Boulevard, sådan som der også er svaret i dk.edb.grafik
>
> Frank Løkkegaard

Yep, og som jeg skrev i edb.grafik. Mange tak for hjælpen, fonten er
bestilt.

Dan