Charts den 28/4-03
Fra : Brian og Charlotte

Dato : 18-05-03 12:24

Hejsa,

Min kone og jeg har fået en lille søn den 28/4-03 og er i den forbindelse
ved at udfylde en "barnets bog" med alskens info.

Herunder skal vi have udfyldt, hvad der lå øverst på hitlisterne den
28/4-03. Her kommer vi desværre til kort og på nettet kan vi kun finde
aktuelle lister.

Så, med andre, ved du hvad der lå øverst på henholdsvis den danske og den
udenlandske album eller singelhitliste den 28/4-03 eller bare for ugen, så
ville vi være meget taknemmelige.

Hilsen
Brian og Charlotte

Fra : -V-

Dato : 18-05-03 12:32

Brian og Charlotte wrote:
> Så, med andre, ved du hvad der lå øverst på henholdsvis den danske og
> den udenlandske album eller singelhitliste den 28/4-03 eller bare for
> ugen, så ville vi være meget taknemmelige.

Prøv her: http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.musik/#hitlister

-V-

Fra : Troels

Dato : 18-05-03 12:35

> Min kone og jeg har fået en lille søn den 28/4-03 og er i den forbindelse
> ved at udfylde en "barnets bog" med alskens info.

Tillykke Tillykke

> Så, med andre, ved du hvad der lå øverst på henholdsvis den danske og den
> udenlandske album eller singelhitliste den 28/4-03 eller bare for ugen, så
> ville vi være meget taknemmelige.

Du kan finde det her http://hit-listen.dk/. Det kræver godt nok man kan
huske hvad ugenummer det var, og det er jeg ikke god til at huske, men det
kan da findes ud af.

/Troels

Fra : Brian og Charlotte

Dato : 18-05-03 12:54

Tak for hjælpen til jer begge to.

Mvh,
Brian

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 18-05-03 13:11

> [...]
> udenlandske album eller singelhitliste den 28/4-03 eller bare for ugen, så

Udenlandske: http://www.thisdayinmusic.com/cont/choose.html
Her indsætter man bare sin fødselsdato og så kan man se, hvad der lå nummer
ét hhv. i USA og UK. Så kan man lægge så meget symbolik i det, som man har
lyst til, og jeg kan da indskyde, at på min fødselsdag hittede "Gonna Make
You a Star" i England... jeg venter stadig

/Ulrik

Fra : Claus S

Dato : 18-05-03 21:51

> [...]
> lyst til, og jeg kan da indskyde, at på min fødselsdag hittede "Gonna Make
> You a Star" i England... jeg venter stadig

Hmm... Mine:

UK: Tammy Wynette - Stand By Your Man
US: Tony Orlando & Dawn - He Don't Love You

Det hænger ikke helt sammen temamæssigt!

- Claus

Fra : Jens Laursen

Dato : 18-05-03 21:59

"Claus S" <claus@frekvens.dk> skrev i en meddelelse
> UK: Tammy Wynette - Stand By Your Man
> US: Tony Orlando & Dawn - He Don't Love You
>
> Det hænger ikke helt sammen temamæssigt!

Min US passer ok: The Eagles: New Kid in Town

/Jens

Fra : DumbWarrior

Dato : 19-05-03 00:12

Min var så The Bee Gee´s med Night Fever. Det kalder jeg klasse :P

DW

Fra : Mr. Bad Guy

Dato : 19-05-03 00:15

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> wrote in news:ba8s88$j06$1
@sunsite.dk:

> "Claus S" <claus@frekvens.dk> skrev i en meddelelse

> Min US passer ok: The Eagles: New Kid in Town

Og så er det jo også et kanon nummer!
Eagles rules!

Fra : Lars Frandsen

Dato : 19-05-03 07:32

"Jens Laursen" <jflaursen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Claus S" <claus@frekvens.dk> skrev i en meddelelse

> Min US passer ok: The Eagles: New Kid in Town

Min US var "A Horse With No Name" og bortset fra det med hesten så er den
vel heller ikke helt gal.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-05-03 12:09

Min sang (begge steder) er:

"Stevie Wonder - I just called to say I love you"

- fair nok ;cD

/ / dentro / /

Fra : Christian Poulsen

Dato : 19-05-03 23:38

Jeg er først helt på skideren. Min var Village People med Y.M.C.A.

F*ck ;)